PDA

View Full Version : Lødingen siste halvdel av juli

Eirik Fjeld
07-07-2004, 19:49
Skal på min årlige tur til Lødingen (Vestbygd) i siste halvdel av juli/begynnelsen av august. Til avveksling fra tidligere solodykking kunne jeg tenke meg å alliere meg med andre buddies i området. Er det noen der ute?

olafb
07-07-2004, 20:14
Skal på min årlige tur til Lødingen (Vestbygd) i siste halvdel av juli/begynnelsen av august. Til avveksling fra tidligere solodykking kunne jeg tenke meg å alliere meg med andre buddies i området. Er det noen der ute?

Jeg er i området 25-30. juli. Send meg en email, så kan vi utveksle tlfnr.

tomslett
08-07-2004, 08:35

halla, jeg er fra Vestbygd, bor i lødongen, men jeg drar til Frøya på dykkeferie 20. juli, men er tilgjengelig for dykking helt til da, når skal du til Vestbygda?? hvor bor du der?? og hvem er du???

Eirik Fjeld
08-07-2004, 11:35
halla, jeg er fra Vestbygd, bor i lødongen, men jeg drar til Frøya på dykkeferie 20. juli, men er tilgjengelig for dykking helt til da, når skal du til Vestbygda?? hvor bor du der?? og hvem er du???

tomslett: Send meg en email eller PM, så kan vi utveklse info!

Ellers så var det jo kjekt å få respons fra Raptor (med i et aktivt miljø i Lødingen Sportsdykkerklubb?). Ser fram til dette...

tomslett
08-07-2004, 14:48
jeg glemte å si at Raptor og jeg er Buddyer, og medlemm av samme klubb. :diver_smiley:

Eirik Fjeld
15-08-2004, 00:54
Takk til Svein (Raptor) og Olaf for noen fine dykk i Lødingen i sommer. Knallbra vær, men sikten under vann var heller laber i år.

Har lagt ut noen bilder fra dykkene her:
http://homepage.mac.com/eifjeld/PhotoAlbum2.html

Spirit38
15-08-2004, 03:31
Hei!

Har tenkt meg til Lødingen ca 24.-28. august sammen med en kompis eller to, hadde vært moro å treffe lokalkjente eller andre dykkerturister!

lurre
15-08-2004, 05:13
Hei!

Har tenkt meg til Lødingen ca 24.-28. august sammen med en kompis eller to, hadde vært moro å treffe lokalkjente eller andre dykkerturister!

Vi skal en tur ned til Lødingen en av dagene den uka. Tipper onsdag 25. Sjekk tråden min med "masse dykking"

Kyrre

tomslett
15-08-2004, 13:19
Hei!

hei. jeg er bor i lødingen, og er tilgjengelig for dykking i denne perioden, forutenom at jeg skal på narviktreffet 27. august, send en PM eller no så kan vi veksle tlf nr osv.

Tom

Spirit38
23-08-2004, 09:14
Hei!

hei. jeg er bor i lødingen, og er tilgjengelig for dykking i denne perioden, forutenom at jeg skal på narviktreffet 27. august, send en PM eller no så kan vi veksle tlf nr osv.

Tom

Hei - nå ser det ut til at det blir i Harstad-området istedet, på tirsdag og onsdag. Blir første gang i tørrdrakt for en av oss, så det er kanskje ikke så veldig interessant for andre å henge med..

lurre
23-08-2004, 12:22
Send en SMS på 9218612 hvis dere er interessert i tips om dykkesteder i Harstad og omegn. Vi skal dykke her både tirsdag og onsdag, men tror ikke vi er noen gode "førstedykkbuddier" :)
Brurvika på Stangnes er jo en veldig bra plass å dykke første tørrdraktdykk.

Kyrre