PDA

View Full Version : Narvik i August

scubaole
30-06-2004, 23:02
Jeg og en kamerat(Oyoz) vurderer å ta turen ifra Beregen til Narvik i begynnelsen av August.

Lurte på om noen i dykke miljøet der oppe kan være behjelpelige med dette. Planen er å fly opp. Vi trenger dermed flasker type dobbel 12 og 5 stk 2 kg bly klumper. Vider tenkte vi å sove i telt å prøve å få dykket de 7 vrakene omtalt i dykking.

Lurte på om noen av dere i Narvik kunne være behjelpelig med kontakt personer osv. Er og interessert i mulighetene for Nitrox fylling. Hadde våre kjekt å fått seg noen dykke bekjentskaper i Nord. Kanskje vi på et senere tidspunkt får mulighetten til å vise frem sunnmøre eller bergen sine dykkemål for dere.

Mvh Ole :diver_smiley:

f-bang
04-07-2004, 23:30
Ja muligheten for og dykke i Narvik er store, men mindre er det og skaffe 2X12 liter flasker her.

Dessuten er det ingen dykkersenter som har nitroxfylling ennå. Men hva skal dere med så store flasker som dobble 12 og ikke ei enkel 15???
Her er det ikke så dypt at dere trenger luft for ei hel uke. Selv dykker jeg med dobble 10-200 og har luft i massevis. Har glatt en time uten deco.
:diver_smiley:
Siste dykket mitt var på 55min og halve tiden var på bunnen på 25m og jeg hadde fortsatt 100bar igjen når jeg kom opp.
Når har dere tnkt og komme til Narvik for og dykke?? :thumb:
Kom gjerne opp til Narvik treffet.....
9-16 august er jeg opptatt med dypdykking og båten er bortleid den perioden.

Mvh.
Frank B.
leder NSDK ;D

Vannar
04-07-2004, 23:52
Har inte narvik dyk och äventyr 2*15 för utleie, och enkelfemton oxå för den delen.

Dom hade det förut iaf. 500:- för en vecka.

Dom fyllde nitrox då iaf. Fast det är klrt det gäller ju att dom är i narvik när ni ska dit.

scubaole
06-07-2004, 12:58
Takk for responsen. Dobbeltsett er det vi liker best å dykke med, derfor så ønsker vi det. Men dette er bare et mindre logistikk problem så det ordner vi lett. :)

Nitrox er og kun noe som gjør livet lettere, å gir mer moro. Ikke et must!

Er det noen som hvet om billige plasser å overnatte, telt eller hytte?
Billig fyllling?
Billige båt turer ut til vrakene?
Kan vi f.eks henga oss på narvik dykkerklubb?

mvh
ole

Conn
06-07-2004, 22:44
Fra og med 16 august er jeg tilbake i Narvik, kan sikkert være med å dykke da.