PDA

View Full Version : Dykkesiden Shopping er lansert

Thomas Torjusen
16-12-2002, 23:50
Hei

Vi har i dag lansert Dykkesiden Shopping (http://http:/www.dykkesiden.com/shopping). :)

Hensikten med denne siden er at leverandører kan tilby gode produkter og tjenester til oss dykkere.

Siden finnes i margen til venstre under Shopping eller ved å klikke her (http://www.dykkesiden.com/shopping).

Håper dere setter pris på denne tjenesten og at dere finner tilbudene her som interessante.

Kom gjerne med tilbakemeldinger på hva dere synes om denne siden og forslag til eventuelle forbedringer.

Med vennlig hilsen

Thomas

komodo dragon
17-12-2002, 16:15
Vil ikke ha reklame om det som selges til min email adresse mere ;D Det er fy fy :(

Thomas Torjusen
17-12-2002, 16:22
Hei Komodo

Litt reklame for oss selv og nyheter må vi vel få lov til? ???

Hvis du ikke ønsker å motta mailer fra oss mer så kan du melde dag av i bunnen av nyhetsmailen eller på vår førsteside.

/Thomas

komodo dragon
17-12-2002, 17:25
Synes ikke det er dumt at det drives reklame, spesielt ikke for dykkesiden.com.

Men, Jeg vil ikke ha REKLAME. Spesielt ikke ned i postkassa på min email adresse, om ting som er til salgs. Tror det er mange her som ikke vil oppgi email adressa si i frykt for slike mailer. Og dem skjønner jeg godt.

Jeg har allerede skaffet meg kaffekrus med "Dykkesiden.com" inngravert i, som brukes offentlig hver dag. ;D

DKD
17-12-2002, 19:19
Dette er vel ikke reklame i postkassen. Det er informasjon om nye tjenester, og dette har du vel selv valgt å abonere på? Jeg synes det er kjekt å litt info i ny og ne. Er ikke altid man legger merke til alt 8)

/DKD

Jo mere Thomas tjener på sidene, jo bedre blir de ;D

komodo dragon
17-12-2002, 20:50
Ikke reklame? Dette er en reklame om en tjeneste :D

Men det Thomas skriver er at han vil gjerne høre kommentarer....!

"Har du kommentarer eller forbedringsforslag så mottas disse med
takk"

Det er ikke det som ble sendt til email adressen som er så ille, men en (bedre føre var) en påminnelse om at blir det direkte reklame av dykkerutstyr inn på email adressa, så liker ikke Jeg det. Hva du DKD ønsker, har vel ingenting med hva Jeg ønsker vel ;D

DKD
18-12-2002, 00:22
Hva er det egentlig du mener komodo. Hvis jeg leser inleggene dine fra top til bunn, så begynner jeg å tvile ???

ref inlegg en, hvor du ikke vil ha reklame til din email om hva som selges, og du avslutter med ordet "mere". Det tyder jo på at du tolker mailen som reklame.

også sier du i inlegg to, at du ikke vil ha REKLAME, som må tolkes dit hen at det er komersiel reklame du ikke ønsker, hvilket dette aldri har vert, som du selv poengterer.

Jeg antar du er imot reklame 8)

/DKD

komodo dragon
18-12-2002, 08:51
"Mere"

betyr at jeg har fått tilbud om å bli med på ting som vi har lagt bak oss nå. Noe som ikke Thomas kan skyldes for.

Ja, hvis reklamen blir innpåsliten, slik som QXL derv til Jeg gjorde noe med det, er ille

Jeg heller avslutte med å si til Thomas at han har gjort en kjempe jobb i år. Uten han hadde ikke dette vært mulig. Lykke til Thomas med årene som kommer. ;D

Thomas Torjusen
19-12-2002, 00:55
Jeg heller avslutte med å si til Thomas at han har gjort en kjempe jobb i år. Uten han hadde ikke dette vært mulig. Lykke til Thomas med årene som kommer. ;D

Takk for hyggelige ord. Dette varmer og gir inspirasjon til neste år. :)

/Thomas

Thomas Torjusen
19-12-2002, 00:56
Hei igjen

Nå plukkes tilfeldige produkter fra Dykkesiden Shopping ut på førstesiden - www.dykkesiden.com. Dette kommer opp i margen til høyre.

/Thomas