PDA

View Full Version : Tjen penger på din eller klubbens dykkeside

Thomas Torjusen
10-03-2002, 12:11
Dykkesiden har for en stund siden registrert seg i et såkalt affiliateprogram som heter Tradedoubler.

For mer informasjon om dette, gå til følgende link:

http://dykkesiden.com/html/tradedoubler.shtml

Hensikten med denne posten er å starte en diskusjonsgruppe rundt temaet Tradedoubler, så er det noe du lurer på eller vil kommentere - så fyr løs ved å svare på dette innlegget.

mvh
Thomas

Thomas Torjusen
25-04-2002, 01:55
For mer informasjon om dette, gå til følgende link:

http://dykkesiden.com/html/tradedoubler.shtml
Klikker du på ovenstående link og deretter alle linkene som står oppført har du bidratt til at Dykkesiden har fått noen kroner til i kassen sin. ;D ;D

/Thomas

Sigve
26-04-2002, 17:29
Hei

Personlig synes jeg at dette med Tradedoubler og lignende reklame på klubbens hjemmeside, får klubben til å virke litt usæriøs.

Ellers er det jo ikke så mange kroner i tjene på dette da!

Mvh
Sigve Slagnes

Scubaduba
10-06-2002, 23:11
:)Dette var et bra tips. Har registrert meg på Tradedoubler og det ser lovende ut. Jeg har også klikket på alle linkene til Dykkesiden slik at de nå ca har tjent 10 kroner.
Skal ta en tur innom å klikke et par ganger i uka slik at Dykkesiden kan få tilskudd til å holde sin geniale tjeneste oppe.

Jeg oppfordrer alle Dykkerer til å hjelpe Dykkesiden ved å klikke på alle linkene på denne siden:

http://www.dykkesiden.com/html/tradedoubler.shtml

Det tar kun ca 30 sekunder- og det har man jo tid til. :)

Hilsen Scubaduba

Thomas Torjusen
11-06-2002, 00:38
Skal ta en tur innom å klikke et par ganger i uka slik at Dykkesiden kan få tilskudd til å holde sin geniale tjeneste oppe.

:) Takk for det..

/Thomas

anonym
17-06-2002, 09:50
:-/
Reklame stiker , og det er bare uproffe folk som er ute etter penger som driver med sånn dritt for å få noen få kroner.

Ekte fans av en sport/aktivitet kan sette opp gratis sider/tjenester uten reklamedritt , nope som viser at dem har interesse og vil gjøre noe godt for aktiviteten.

det er ikke stort mer uprofft dykkesiden kunne finne på enn å ha reklame - hva blir det neste ? - at dere henter email addressene fra forum-basen og sender SPAM ? >:(

Triton
17-06-2002, 10:06
Det koster utrolig mye tid å drive en internettside. Og om de kan tjene noen penger på det samtidig så er det flott!
En ting som er uprofft, lavmål og feigt er å kritisere noen uten å tørre å stå frem med navn.

Sigve
17-06-2002, 10:53
Hei

Jeg er delvis enig med den anonyme... Siden virker som sagt litt mer uproff, men på en annen side trenger Thomas pengene for å kunne drive denne siden. Jeg mener at reklame som tradedoubler virker litt mer usæriøst enn reklame for f.eks. Natureventyr eller lignende bedrifter. Men dette er jo min mening.

Synes også at den anonyme kritiserer litt for hardt da han sier at dette er det mest usæriøse man kan gjøre med dykkesiden...

Jeg tror vedkommende ikke vet hvor mye arbeid som ligger bak denne siden... Vi som bruker den regelmessig er i alle fall svært fornøyd med den og setter pris på arbeidet ditt, Thomas!

Mvh
Sigve Slagnes

Diver_DAD
17-06-2002, 12:04
Ekte fans av en sport/aktivitet kan sette opp gratis sider/tjenester uten reklamedritt , nope som viser at dem har interesse og vil gjøre noe godt for aktiviteten.

Hei [email protected] eller anonym som du kaller deg !
Jeg gleder meg til å få se på den proffe siden din !

for du er vel en fan av sporten ?? ?? ?? ?
Hilsen en som syntes at Thomas gjør en bra jobb ! ;)

dirk
17-06-2002, 13:22
Må jo holde en så genial side som denne oppe !!

Dette er noe jeg støtter fullt ut, og har nå nettopp vært ute på en liten "klikkerunde" !

Keep up the good work !

-Stay deep-

Pompel
17-06-2002, 15:20
Synd å si det, men valget vil nok i framtiden bli betal-tjenester eller reklame baserte tjenester på nettet. All den tid jeg helst vil bruke penger på nytt utstyr, så stemmer jeg for litt reklame. 8)

Som det moderne mennesket jeg er, har jeg teflon hjerne og glemmer fort reklamen uansett... ::)
Arne K.

Elmek
18-06-2002, 16:47
Hvis det er reklame som må til for å holde live i seden så må Thomas få lov til det ;)

Han har utført et meget godt stykke arbeid på denne plassen. ;D ;D

Men jeg har popup killer så det plager ikke meg ;)

Anette
03-07-2002, 20:59
Har klikket på alle linkene nå.

;Dmvh
Havfruen

Thomas Torjusen
07-10-2002, 00:24
Takk til alle som har klikket på linkene. :)

Nå har jeg kommet over et nytt konsept som akkurat er kommet til Norge. Send meg en mail til [email protected] så kan jeg sende litt mer info til den som er interessert.

Hvis du ikke er interessert så bare se bort fra denne meldingen. :)

/Thomas

JET
07-10-2002, 00:44
:)
Har nå vært på klikkerunde. Stå på Thomas !!
mvh
JET

ViLar
08-10-2002, 01:08
Enig - du har gjort en utmerket jobb Thomas.
Artig å kunne "treffe" så mange dykkere. Jeg har lært mye av de diskusjonene jeg har fulgt med på her! :D :D

DKD
17-10-2002, 21:39
Leser det meste på sidene. Kjempe site dette ;D ;D

Får du tid til å dykke Thomas? Det må da ta masser av tid disse sidene

/DKD

Thomas Torjusen
17-10-2002, 23:56
Leser det meste på sidene. Kjempe site dette ;D ;D

Får du tid til å dykke Thomas? Det må da ta masser av tid disse sidene

/DKD

Hei

Hadde jeg brukt like mye tid på selve dykkingen som på disse sidene så ville jeg nok allerede ha klippekort til trykkammeret...

De få dykkene jeg får med meg nå er nok mer av den kvalitative typen... :)

/Thomas

Thomas Torjusen
18-10-2002, 09:22
Oppfordring til Thomas : Reis rundt i landet , og dykke med medlemmer forskjellige steder !

Vidar ;D

Intet skulle glede meg mer. :)
Vi får håpe tiden strekker til.

/Thomas

DKD
18-10-2002, 11:58
Oppfordring til Thomas : Reis rundt i landet , og dykke med medlemmer forskjellige steder !

Vidar ;D

Intet skulle glede meg mer. :)
Vi får håpe tiden strekker til.

/Thomas

Da vil jeg med dette invitere til et dykk på utsiden av Hitra i Midt-Norge. Any time U want :D

/DKD

Thomas Torjusen
29-10-2002, 01:42
Hei igjen

Da har det dukket opp et nytt slikt program som er responsstyrt. Dette er Samlerhuset og de gir følgende: Klikk=1,50 Kunderegistrering=2 Salg=25Hvis du vil gjøre en god gjerning og støtte Dykkesiden så kan du jo klikke på linken til Samlerhuset her (http://tracker.tradedoubler.com/click?p=3320&a=73723&g=31384). Registrerer du deg også så er det jo helt topp. ;)

/Thomas

JET
29-10-2002, 10:10
Har klikket, men å melde seg på ????
Blir jeg ikke overendt av søppel da ?

jet

DKD
29-10-2002, 11:34
Vi klikker og klikker. Blir det noen penger?

/DKD :)

Thomas Torjusen
29-10-2002, 11:38
Vi klikker og klikker. Blir det noen penger?

/DKD :)

Ja takk - det blir da noe...

Er jeg heldig så bidrer dette til å betale for domekostnadene....

/Thomas

komodo dragon
29-10-2002, 16:00
Nå har Jeg klikket så mye at DU skal betale grill pølsene til sommeren ;D

Thomas Torjusen
29-10-2002, 16:03
Nå har Jeg klikket så mye at DU skal betale grill pølsene til sommeren ;D

Det er klart. Skal det være Gilde eller Øyvind Karlsen pølser?

NB! Det er kun 1. klikk pr døgnsom registreres.

/Thomas