PDA

View Full Version : Dykking på Elise Schulte i Dyrøysundet, mandag 31.mai!

Grytøy-Dykkeren
27-05-2004, 21:42
Harstad Sportsdykkerklubb planlegger tur til Dyrøysundet, D/S "Elise Schulte" , mandag 31.mai, men slik det ser ut per nå, er det veldig få personer som blir med. Faktisk er det mulig det bare blir meg. Lurer derfor på om noen andre ønsker å være med?

Vi/(jeg??) kjører fra Harstad klokka 07.00, og vi regner med å ta første dykk rundt kl.11.00, Vi legger opp til to dykk, neste dykk blir da ca.kl.14.00/15.00. Så kjører vi hjem igjen etter 2.dykket. Jeg kjører fra Harstad, og har per nå plass, hvis noen skal sitte på.

Høres dette interessant ut, så send en PM til meg, eller ring/send SMS på 90953236

Jeg vil helst ha svar før lørdags kveld, m.t.p. planlegging.

Grytøy-Dykkeren
28-05-2004, 12:05
Er det ingen som vil/har mulighet til å være med?? Slik det ser ut nå, blir det bare meg med på turen, så derfor trenger jeg en buddy! Håper noen blir med, har skikkelig lyst til å få meg et dykk eller to på Elise. Og for dere som ikke har vært der, så er det et fantastisk vrak!!Håper på å høre fra noen...

Hilsen Bengt.

Grytøy-Dykkeren
29-05-2004, 18:35
Vi blir sikkert til å ta flere turer dit, så det blir nok sikkert en ny mulighet!! :thumb:

Nå har jeg ihvertfall fått me mæ en, så det blir tur. Men er noen andre interessert, er det bare å si ifra. Kan jo være greit å ha flere å prate med mens vi lufter ut etter førstedykket! ;)