PDA

View Full Version : En idè....? Hvis mulig!?

Amasone
10-12-2002, 17:00
Det er jo mange som har "problemer," spørsmål, undrer på ting som en lege "dykkerlege" kunne ha svart på. Hadde det ikke vært mulig og få til en side der vi kunne ha spurt legen om råd?
Bare en idè!
Flere som syntes det hadde vært lurt? ::)

johnen
10-12-2002, 17:07
kunne nok vert en ide de.
fin jobb til Thomas ;D

komodo dragon
10-12-2002, 17:14
Ja jeg sier meg enig i det, Amasone!

Flott forslag ;D

Actinia
10-12-2002, 17:24
Lite realistisk kanskje?

En legeside (også forum) på nettet tar 100 kr for hver "lege-uttalelse", og jeg tror ikke Thomas får inn nok reklameinntekter til å dekke en lege til å sitte her..

Men selvfølgelig, hvis her er noen leger, som har tid til å sitte å svare i flere timer per dag, så skal jeg jo ikke skyve han bort..

johnen
10-12-2002, 17:34
Lite realistisk kanskje?

En legeside (også forum) på nettet tar 100 kr for hver "lege-uttalelse", og jeg tror ikke Thomas får inn nok reklameinntekter til å dekke en lege til å sitte her..

Men selvfølgelig, hvis her er noen leger, som har tid til å sitte å svare i flere timer per dag, så skal jeg jo ikke skyve han bort..

en kunne no vel ha samla på litt spørsmål, og så sendt spørmåla til en dykkelege for å få svar, (fks en gong i mnd)
(berre en ide)

Dykkern
10-12-2002, 18:14
Tror nokk at de fleste tingene folk er plaget med; er det andre som har vert bortig tidligere.
Eksempel: http://www.dykkesiden.com/forum/index.php?board=2;action=display;threadid=1250

Og er det ting som er så ikke andre har vært borti, er det sikkert en god ide og oppsøke dykkerlegen!?!

komodo dragon
10-12-2002, 18:35
Lite realistisk kanskje?

En legeside (også forum) på nettet tar 100 kr for hver "lege-uttalelse"

Hvorfor ikke??

Med snart 700 medlemmer, skulle vel ikke det bli så dyrt med en pris på Kr 100,- for hvert spørsmål.

Skal legen komme på besøk, bør det bare organiseres sikkelig først. Dette ville bli legens svar på Hans Chr. A.

God reklame for legen ;D Stiller sikkert opp GRATIS 1 gang i mnd, mot et gratis dykkekurs Ikkesant Thomas ;D ;D ;D

Thomas Torjusen
10-12-2002, 21:48
Mange interessante ideer her.

Utfordringen blir jo å få koblet til seg en lege som har kompetanse om dykking og som kunne tenke seg å bidra i et forum som f.eks kunne hete "Spør dykkelegen". :)

Dette burde, som tidliger er blitt sagt i denne tråden, være vedlig god reklame for de(n) aktuelle legen(e).

Utfordingen sendes herved i retur - er det noen av våre brukere som er dykkelege og kunne tenke seg denne jobben eller kanskje som vet om noen de kan høre med.

/Thomas