PDA

View Full Version : Dykking på Norge Rundt

moped
06-12-2002, 19:51
Det var stusslige greier vi fikk servert på NRK i dag. Jeg hadde håpet at når Norge Rundt-redaksjonen endelig skulle gjøre dykking og livet under vann til gjennomgangstema, så ville vi få litt mer enn fattige femten sekunder vrakdykk mellom to ellers kjipe innslag.. >:(
Ja, ja vi får kompensere for det ved å dykke MASSE på vrak i juleferien. :)

Actinia
06-12-2002, 20:08
hm.. kanskje like greit at jeg sov meg gjennom det da..

Enzo
06-12-2002, 20:19
Tenk om noen kunne lage et skikkelig dykkeprogram fra Norskekysten?Det er mitt juleønske.

moped
06-12-2002, 20:35
Tenk om noen kunne lage et skikkelig dykkeprogram fra Norskekysten?Det er mitt juleønske.

Jeg stiller gjerne opp som statist ;D

johnen
06-12-2002, 22:06
Det var stusslige greier vi fikk servert på NRK i dag. Jeg hadde håpet at når Norge Rundt-redaksjonen endelig skulle gjøre dykking og livet under vann til gjennomgangstema, så ville vi få litt mer enn fattige femten sekunder vrakdykk mellom to ellers kjipe innslag.. >:(

helde de ikkje med at de er et innlegg med norge rundt, blir berre forvirra når de skal diskuteres på to forskjellige plassar.

johnen

moped
06-12-2002, 22:45
Sorry. Fikk ikke med meg at emnet allerede var starta.
Da er det bare å slette dette temaet.

Tarantino
07-12-2002, 02:03
Eller bare stoppe det. Det er det bare moped ;) og moderatorer som kan!

komodo dragon
07-12-2002, 06:20
Hvorfor ikke skaffe dere VIAsat explorer sjangsen er større der for at det kommer noe i fra Norske kysten ;D

Enzo
07-12-2002, 07:51
Det er jo ingen som har laget en skikkelig undervannsfilm fra Norge. Bortsett fra Diving in green waters.Oppfølgeren til den ville vært genialt.Har i grunn sett nok hvithaifilmer.Men nå skal Enzo ut av sofan å dykke litt ha det!

Hallo Berge film er dere der ute?Lag en fin film til oss?

Actinia
07-12-2002, 08:41
Det er jo ingen som har laget en skikkelig undervannsfilm fra Norge. Bortsett fra Diving in green waters.Oppfølgeren til den ville vært genialt.Har i grunn sett nok hvithaifilmer.Men nå skal Enzo ut av sofan å dykke litt ha det!

Hallo Berge film er dere der ute?Lag en fin film til oss?

Det foreligger en mange private filmer.. En av dem gikk på TvFinnmark fra mars til juni + tidligere i høst..
Og det skal sies at kommentarene var forskjellige i og med at filmen var filmet i 23 minus (i lufta) og ble vist på tv i sommermånedene..

Arnt
07-12-2002, 12:58

Jeg stiller gjerne opp som statist ;D

:-) ja, hva annet duger du til....

moped
07-12-2002, 13:18
Pass auan! ;D
Og se å få oppdatert hjemmesida til klubben. Det begynner å bli på tide... ;)

Laffen
07-12-2002, 17:04
Hva hadde du ventet med et oppfriskningsdykk?

Tenk tilbake på dine første dykk, da var vel det meste du så utrolig spennende; fisken kjempestor uansett hvor liten den egentlig var....

NRK på gli..... ;)

Enzo
07-12-2002, 17:11
Håper ikke jeg fornærma noen undervannsvideografer det finnes sikkert mye fint derute i privat eie.Ønsker meg fremdeles lange gode uv.filmer fra kysten vår.Tv Finnmark får jeg nok ikke inn hernede.

(6 grader i Oslofjord 10m sikt :) alle fiskene har rømmt)

Actinia
07-12-2002, 20:11
Håper ikke jeg fornærma noen undervannsvideografer det finnes sikkert mye fint derute i privat eie.Ønsker meg fremdeles lange gode uv.filmer fra kysten vår.Tv Finnmark får jeg nok ikke inn hernede.

(6 grader i Oslofjord 10m sikt :) alle fiskene har rømmt)

Filmen, og andre, kan du få, mot en liten sum om jeg ikke har fått klarlagt med fotograf ennå.

En idé er jo å arrangere en klubbhkveld å vise film på..