PDA

View Full Version : Vind er no dritt....

Arnt
04-12-2002, 12:11
Det kan være for jæ*** og måtte droppe et dykk når
forholdene ellers er ok, men vinden gjorde at man hadde fryst til en ispinne før man rakk tilbake til bilen etterpå.

Ellers var forholdene i går hakket bedre uten vind.
30+ sikt, masse kongekrabber og strålende vær top-side.

Jaja... bare et utrykk for frustrasjon

Arnt Eirik
Berlevåg

komodo dragon
04-12-2002, 12:22
Godt tips!

La bilen gå på tom gang nestegang ;D ;D

Triton
04-12-2002, 12:43

Miljøsvin!

Dragen
04-12-2002, 13:35
Det kan være for jæ*** og måtte droppe et dykk når
forholdene ellers er ok, men vinden gjorde at man hadde fryst til en ispinne før man rakk tilbake til bilen etterpå.

Ellers var forholdene i går hakket bedre uten vind.
30+ sikt, masse kongekrabber og strålende vær top-side.

Jaja... bare et utrykk for frustrasjon

Arnt Eirik
Berlevåg

Det er da ikke no problem Arnt! Du kan da bare kjøpe deg en DUI (!!!) et eller annet (med masse x'er og c'er osv...du vet) med tilhørende warm neck hood DUI et eller annet, så skulle da en liten tur tilbake til den kalde bilen gå som en drøm...

Du er på nett igjen ser jeg, det var hyggelig og på tide...

mvh

Dragen ;) ;D

komodo dragon
04-12-2002, 15:15

Miljøsvin!

Med den drit lukta du har i Moss??? Fei for din egen dør gutte valp ;D

Triton
04-12-2002, 15:17
Den er ihvertfall ren! ;) (nesten)

Dessiten så kan ikke jeg bestemme at den skal stanses - men bilen din bestemmer du over selv. ;D

Guttevalp? ???

Arnt
04-12-2002, 17:18
Godt tips!

Forsåvidt et godt tips... men det blir ikke mindre vind av den grunn :-) Nå nærmer kvelden seg, og det begynner å bli stillere... det går mot kveldsdykk heller... Flotters :D

Arnt
04-12-2002, 17:25
[quote=Dragen
Det er da ikke no problem Arnt! Du kan da bare kjøpe deg en DUI (!!!) et eller annet (med masse x'er og c'er osv...du vet) med tilhørende warm neck hood DUI et eller annet, så skulle da en liten tur tilbake til den kalde bilen gå som en drøm...

Du er på nett igjen ser jeg, det var hyggelig og på tide...

mvh

Dragen ;) ;D

Det var da voldsomt...
Noen som husker meg fra tidligere ;D
Det kan bli aldri så kaldt før jeg kjøper noe DUI, og det vet du nok... Dessuten blåste æ bort 40 laken på nytt kamera
utpå vårparten, så noe draktkjøp er ikke aktuellt.
Warmneck DUI har jeg jo prøvd og verre dritt her oppe skal man fortsatt leite lenge etter. Takke meg heller til en REMA pose.

Bilen er jo varm... tok tipset fra en kar her om å la bilen gå på tomgang... Tenker ikke døyt på miljø jeg... Vi har så mye frisk luft å ta av her oppe :-)

Hyggelig å være tilbake, men blir dessverre bare innom litt on/off ei stund til. Venter bredbånd ENDA :-(

Arnt

komodo dragon
04-12-2002, 18:13
Kan jo gratulere deg med 11 mnd medlems skap i dag ;D

Det med bilen på tomgang var kun en spøk da? Det hadde ikke Jeg satset på i hvertfall. Da er det heller bedre om noen kan komme å hente deg/dere i en varm bil.
Jeg lurer på om du har noen bilder å vise oss? Hva slags kamera her du kjøpt da Arnt. Take care...and.... bewear!

Hilsen komodo ;D

Arnt
04-12-2002, 18:21
Kan jo gratulere deg med 11 mnd medlems skap i dag ;D

Jeg lurer på om du har noen bilder å vise oss? Hva slags kamera her du kjøpt da Arnt. Take care...and.... bewear!

Hilsen komodo ;D

Har jeg "bursdag" noen plass?? Medlemskap her på siten?

Har vel alltids noen bilder, men det er litt styr med bibliotektilgangen til tider, så det skal bli bedre når jeg kommer online permanent.

For den interresserte så ble det kjøpt et Nikon D1x digitalt speilrefleks kamera, men har ikke hatt nerver til å belaste en allerede høyt belastet konto med uttak for kjøp av UV hus til det... enda...

Er alltid forsiktig :-)

Arnt
Som sliter med for mye vind enda...
(ikke for egen del, men vi har en nybeynner som skal være med)