PDA

View Full Version : Re:Eksamen og sånn !

Laffen
29-11-2002, 01:39
;)
Ser utifra antall treff i forumet - siste tiden at eksamen står for døren for mange av dere !
Ville bare benytte anledningen til å ønske dere lykke til !

Vidar ;)
Midt i eksamensstria er den beste tid å dykke på;
fins ikke bedre avkobling og nedstressing enn dykking.

Hopp i havet, eksamen kommer tidsnok ;D ;D

Scubagirl
29-11-2002, 15:58
Laffen, ikke frist meg til å prioritere dykking fremfor skole akkurat no! må få gode karakterer så jeg får en bra jobb sånn at jeg har råd til å kjøpe dykkebil! :) ellers må jeg jo ringe etter laffe-taxi hver gang... men dykking er finfin avkobling (faren er den at læreren må lese dykkestil neste gang han retter oppgaven min ;D)

Laffen
29-11-2002, 22:05
Laffen, ikke frist meg til å prioritere dykking fremfor skole akkurat no! må få gode karakterer så jeg får en bra jobb sånn at jeg har råd til å kjøpe dykkebil! :) ellers må jeg jo ringe etter laffe-taxi hver gang... men dykking er finfin avkobling (faren er den at læreren må lese dykkestil neste gang han retter oppgaven min ;D)

Bare ring etter taxi-laff du, men vi har en fin tur på søndag vi kan friste med:
- vann over hodet,
- kjekke meddykkere,
- strøm hvis du vil(?)

alt i alt under vann! O0

Scubagirl
30-11-2002, 11:53
ikke frist... :'( eg kan ikke... vil selfølgelig i strøm! du tror da vel ikke at fosen skremte meg? :D får ta det igjen... :)

JET
01-12-2002, 16:53
;)
Ser utifra antall treff i forumet - siste tiden at eksamen står for døren for mange av dere !
Ville bare benytte anledningen til å ønske dere lykke til !

Vidar ;)

Takk Vidar holder nå på med avslutningen på den tredje eksamenen denne uken,Denne eksamen er en hjemmevariant og jeg måtte bare titte litt på dykkesiden, så har jeg bare to eksamener igjen før jeg har en måneds juleferie !!!!!!

jet