PDA

View Full Version : Dykk i dag søndag

CatMan
24-11-2002, 23:24
Tenkte jeg skulle legge inn et bilde om hvordan forholdene var da vi dykket i dag
Vann 2 grader luft -4 kjempe bra sikt
http://217.8.139.107/menn.jpg
ps dykket skjedde på Kjerringvik i Larvik

SøtSild
25-11-2002, 07:05
Det så veldig kaldt ut. Glad snøen ikke er kommet til Bergen ennå. :)

komodo dragon
25-11-2002, 07:51
Akkurat slik det ser ut i Hovedstaden ;D

Actinia
25-11-2002, 21:47
Dere har mer snø enn oss...

picasso
25-11-2002, 21:55
Og takk for det.Brrrrrrrrrrrrrrrrr

Actinia
25-11-2002, 22:05
Men vi vinner på kuldegrader... *Brrr*

komodo dragon
25-11-2002, 22:37
Hei Actinia!

Hvor bra er sikten der oppe på det beste?

Ja selvfølgelig undervann?

Actinia
25-11-2002, 23:43
Hei Actinia!

Hvor bra er sikten der oppe på det beste?

Ja selvfølgelig undervann?

Vel, nå har ikke jeg dykket på det beste, jeg er for stor en frossenpinn til det, men sist jeg var i vannet så var det 30 meter sikt, og det er jo tilstrekkelig (;

picasso
25-11-2002, 23:59
Vel komodo.Det dykket hvor jeg hadde best sikt er faktisk(tro det eller ei) ved utløpet av Sognefjorden.Eg er sikker på at jeg den gang hadde sikt på minst 70 meter.Så bra har jeg ikke engang hatt det på Filipinene.og der har jeg vel et hundretals dykk.Og eg har hatt god sikt der.I sogn der lå jeg på 30m dyp og så opp da lettbåten passerte boblene mine og kunne fint se hvem som så ned i sjøen.En av de få gangene jeg skulle ønske at jeg hadde lagt igjen harpunen og heller tatt med meg Nikonosen.

Laffen
26-11-2002, 11:23
Det så veldig kaldt ut. Glad snøen ikke er kommet til Bergen ennå. :)
Glemmer fort? Vi har snø i Bergen også, og dykker "i" den også.

SøtSild
26-11-2002, 12:35
Jeg glemmer ikke fort. Det er bare det at jeg er glad for at snøen ikke har kommet til oss ennå...... :) Håper ikke den kommer på en stund heller.

sjøanemonica
26-11-2002, 19:15
Jeg glemmer ikke fort. Det er bare det at jeg er glad for at snøen ikke har kommet til oss ennå...... :) Håper ikke den kommer på en stund heller.

Syns egentlig det er litt koselig med snø jeg....
Tenk, da kan vi slå to fluer i en smekk... Skigåing på dekk på toftøy, med dykk etterpå.. ;D ;D

Laffen
29-11-2002, 01:32

Tenk, da kan vi slå to fluer i en smekk... Skigåing på dekk på toftøy, med dykk etterpå.. ;D ;D
Denne diskusjonen heter dykk på søndag, men på en torsdag må jo være like bra.

Fin hissig >:D breiflabb i dag, beit halve force fin-en min og halve harpunen til Speedy.
Hadde en liten oppvarming til søndagsturen på Rongesund i kveld. Koselig liten tur avsluttet med hot kebab :P :P,
ikke sant Speedy?

Vått i Bergen i kveld +7 grader

SPEEDY6
29-11-2002, 01:39

Denne diskusjonen heter dykk på søndag, men på en torsdag må jo være like bra.

Fin hissig >:D breiflabb i dag, beit halve force fin-en min og halve harpunen til Speedy.
Hadde en liten oppvarming til søndagsturen på Rongesund i kveld. Koselig liten tur avsluttet med hot kebab :P :P,
ikke sant Speedy?

Vått i Bergen i kveld +7 grader

Nok en gang,skuffet over null fangst.Men,forventningen var no ikke så stor heller.Artig liten hissig breiflabb der ja ;D

Vi får ta de igjen på søndagen :P