PDA

View Full Version : Nytt treff på UNDERWATER PUB...!

komodo dragon
24-11-2002, 20:06
Det har jo da vært en stund siden vi snakket sammen på puben. Og dette var jo svært trivelig. Kjempe fint om noen kan ta med seg avisutklipp,bilder eller laptop med saker å ting. Det er også mulig å få spilt av video filmer og kjøre dette på prosjektor.

Men først så må vi snakke om hvilken dag som passer best. Vi brukte jo en ukedag sist. Hva synes dere om dette?

UNDERWATER PUB ligger ved St.Hanshaugen i Oslo. Nedenfor drosje holdeplassen som ligger ved Narvesen.
Rett ovenfor posthuset.

DKD
24-11-2002, 23:34
Skal jeg komme, må det bli en uke dag da jeg pendler fra Trondhiem. Regner med det er denne uka du tenker på? Jeg har ikke planlagt noe enda, men tipper onsdag skulle la seg gjøre. Tar med en lapptopp med noen hundre bilder, så kan vi jo kikke på dem om ikke annet.

Jeg kommer tilbake i morgen, da jeg har fått nødvendige avklaringer på hvordan jobben krever mitt nærver.

/DKD

komodo dragon
27-11-2002, 04:09
Er det litt tett mot jul dette, eller er det deres bedre halvdel som ikke vil slippe dere på puben med DKD og Dirk? ;D

;D Få ut finger'n! ;D

DKD
27-11-2002, 13:26
Ser mørkt ut denne uka for min del. Hva med neste uke ?

/DKD

komodo dragon
27-11-2002, 16:15
Ber om at folk sier ifra om de vil ha møte på virkedagene eller helgedagen først.. Så her er det bare å spytte ut. ;D

DKD
28-11-2002, 00:03
Stemmer selvsagt på en ukedag :)

/DKD

dirk
28-11-2002, 00:31
Ukedager er jo kanskje de enkleste....... ::)