PDA

View Full Version : Scubastore og moms

Sigve
23-11-2002, 10:48
Hei

Jeg har sett noen diskusjoner her i forumet der Scubastore.com (Diveinn) har blitt godt omtalt. Har selv handlet der og må si at jeg er også fornøyd med handelen. CatMan skrev følgende på en annen diskusjon:

nå er moms iberegnet hos diveinn og frakt må vel betales fra den delen av landet johnen bor i også..

Hvordan er det med momsen der nå? Forrige gang jeg handlet der fikk jeg en rekning med momsen etterpå? Har Scubastore endret systemet sitt og lagt inn momsen (24%) i prisen når vi velger Norge som land, eller kommer momsen i tillegg som tidligere?? Noen som har handlet hos Scubastore i det siste og kan svare på dette?

Sigve

thostr
23-11-2002, 10:57
Har nylig kjøpt saker i hauger og spann hos Scubastore, og moms tilkommer fortsatt. Ellers var det like smertefritt og behagelig som før - tre dager etter bestilling var en DHL-mann på trappen og leverte hele stasen. Raskere enn bestilling innenlands i Norge, med mindre man bruker over-natten-tjenester!

Manglet dog bruksanvisning for BCDen jeg kjøpte (Mares Dragonfly Aria), så jeg fikk prøvd ut supporten deres. Denne var upåklagelig - to dager etterpå hadde jeg manual levert på trappen med DHL.

Elmek
23-11-2002, 13:01
Handla nettopp hos De 2 dager etterpå var DHL på døra :D

Moms må jeg fremdeles betale når de kommer med varene.
Men hva er problemet med det ??? en vet jo om det. ;D

Servicen Demmes har vert upåklagelig ;D