PDA

View Full Version : ROS

Bernt
21-11-2002, 16:34
Tenkte jeg bare ville benytte meg av anledningen til å skryte av Stavanger Dykkesenter. De viser meget god service og behandler kundene godt, så hos dem skal jeg handle oftere, uten tvil.
Synes det er fint at folk også får litt ros når de fortjener det.

snill_ulv
21-11-2002, 17:13
Er også veldig imponert over stavanger dykkersenter.. Kommer også til å handle der.

Oystein
21-11-2002, 17:16
Hva med aa starte en avstemming paa norges beste dykkesenter?

Actinia
21-11-2002, 17:37
Hva med aa starte en avstemming paa norges beste dykkesenter?

Det blir vel mest subjektive meninger? Få har vel handla på så veldig mange forskjellige dykkesenter...?! Selvfølgelig må man jo få lov å synse om sitt dykkesenter, men å sammenlikne tror jeg blir vanskelig...

Oystein
21-11-2002, 17:39
See your point... men naa jeg har kommet meg over 50 innlegg. 8) (Sorry.... blir litt preget av dere som har 100++)

Actinia
21-11-2002, 17:43
See your point... men naa jeg har kommet meg over 50 innlegg. 8) (Sorry.... blir litt preget av dere som har 100++)

Er bare å stå på (; Jeg prøver så godt jeg kan, jeg også, har noen å ta igjen (:

Bernt
21-11-2002, 19:22
Men det kan jo også legges til at jeg kommer fra sørlandet, og her nede er det så som så med gode dykkesentre, så etter en liten sjekk så syntes jeg at stavanger dykkesenter virket proffe og gode, men det er min mening, hva andre synes vet ikke jeg.

DKD
22-11-2002, 01:15
[quote=Actinia
Er bare å stå på (; Jeg prøver så godt jeg kan, jeg også, har noen å ta igjen (:

Her er det bare å henge seg på (først til tusen). Du gjør jo til gjengjeld en god jobb du, Actinia.

/DKD

Actinia
22-11-2002, 01:17
Her er det bare å henge seg på (først til tusen). Du gjør jo til gjengjeld en god jobb du, Actinia.

/DKD

Ikke det at jeg vet helt hva du mener med god jobb, men takk uansett ((:

DKD
22-11-2002, 01:20

/DKD

Ikke det at jeg vet helt hva du mener med god jobb, men takk uansett ((:

Tja, kan vel tolkes på mange måter. Jobben mot flest inlegg, eller jobben med flest gode inlegg, eller saklige inlegg.

Nei, nå er det natt. Man får dykke ned under 43.000 dun (ca)

/DKD

Actinia
22-11-2002, 01:22
Tja, kan vel tolkes på mange måter. Jobben mot flest inlegg, eller jobben med flest gode inlegg, eller saklige inlegg.

Nei, nå er det natt. Man får dykke ned under 43.000 dun (ca)

/DKD

Kan vel ha et fiskebolle-innlegg her og der jeg også, hvis jeg vil (;

DKD
22-11-2002, 16:44
[quote=vbh
Bare for å ha sagt det :

Man kan jo rose gode fiskeboller og .

Vidar :-X

Etter mine innlegg under driftsinfo, kommer vel dette noe upassende, men jo, fiskeboller kan være godt det også ;)

/DKD

Elmek
22-11-2002, 17:23
Blir mye GPP her.

Jeg vil da komme med et dykksenter i Grenland.
Det heter Spiro Service i Langesund.
Her har servicen vert upåklagelig.

Brukte et som ligger i Porsgrunn tidligere men erfaringa mi sier at så lenge du skal kjøpe noe så må det være det de forhandler alt annet var bare dritt.
Dette likte jeg dårlig.

Men Spiro har vert suveren uansett hva jeg har drassa inn der for service. :D

Laffen
22-11-2002, 17:27
Blir mye GPP her.

Jeg vil da komme med et dykksenter i Grenland.
Det heter Spiro Service i Langesund.
Her har servicen vert upåklagelig.

Brukte et som ligger i Porsgrunn tidligere men erfaringa mi sier at så lenge du skal kjøpe noe så må det være det de forhandler alt annet var bare dritt.
Dette likte jeg dårlig.

Oi, har vi avdeling iLangesund, det viste eg ikkje ;)
Kjekt at du var fornøyd

Laffen
22-11-2002, 17:29
[quote=vbh
Bare for å ha sagt det :

Man kan jo rose gode fiskeboller og .

Vidar :-X

Etter mine innlegg under driftsinfo, kommer vel dette noe upassende, men jo, fiskeboller kan være godt det også ;)

/DKD
Det må være Herdla Fiskemat sine, bare så synd de er nedlagt :'(

JET
23-11-2002, 15:17
Oi, har vi avdeling iLangesund, det viste eg ikkje ;)
Kjekt at du var fornøyd

Blir litt langt for å ta service da.. Kleppestø -grønnland i 10 knopps fart... og er det plass i Akerselva til skøyten ? 8)