PDA

View Full Version : Æsj - jenter og snus

Funnygirl
16-11-2002, 19:18
Jeg har - til min store fortvilese opplevet på dykketurer at mange jenter bruker snus både før/under og etter dykk !
Selv opplever jeg dette som direkte motbydelig .
Hva mener gutta om dette ?

MVH

Hønemor. :-X

Arnt_Marius
16-11-2002, 19:24
Jeg blir ikke sulten av det, bare for og ha nevnt det :o

heh.. æsssj!!! ;D

SPEEDY6
16-11-2002, 19:27
Jeg har - til min store fortvilese opplevet på dykketurer at mange jenter bruker snus både før/under og etter dykk !
Selv opplever jeg dette som direkte motbydelig .
Hva mener gutta om dette ?

MVH

Hønemor. :-X
Forelsket ved første blikk,hadde jeg nok ikke blitt nei. :-X

Diver_DAD
16-11-2002, 20:09
Det er bedre enn jenter som røyker !!!!

Røyken stinker :P

komodo dragon
16-11-2002, 21:18
Æsj og fy-a-meg! Å så snus da gitt, Er det "Ettan"eller "General" da? Synes det er greit med jenter som bruker SKRÅ. Men snus noe så ekkelt.

Fint tips for en sjalu type da, få dama si til å begynne å bruke snus ;D hahaha

ViLar
17-11-2002, 00:53
Snus er ufyselig uansett om det er mann eller kvinne :P :P :-X
Men jeg synes nå røyk også er en uting jeg da, uansett hvilket kjønn idioten på den andre sida av gloa har!!

Nei takke meg til en tyggis! 8)

Thomas Torjusen
17-11-2002, 00:59
Men jeg synes nå røyk også er en uting jeg da, uansett hvilket kjønn idioten på den andre sida av gloa har!!

Kunne ikke sagt det bedre selv.

/Thomas

DKD
17-11-2002, 01:02

Joda, for de som lurer; jeg røyker

/DKD

Yamarin
17-11-2002, 05:00
Snus, røyk, kaffe nehei takk pppptvi!!!

Pompel
17-11-2002, 07:45
Hmm som den eneste så synes jeg faktisk det er litt ok med jenter som snuser. Jeg liker tøffe jenter som tørr å bryte tabuer. Små søte jåledolsier byr meg imot. Dessuten så vil jeg heller ha en buddy som snuser, enn ei som røyker.

Arne K.

komodo dragon
17-11-2002, 07:52
Hmm som den eneste så synes jeg faktisk det er litt ok med jenter som snuser. Jeg liker tøffe jenter som tørr å bryte tabuer. Små søte jåledolsier byr meg imot. Dessuten så vil jeg heller ha en buddy som snuser, enn ei som røyker.

Arne K.

Ja særlig hvis du skal låne andre trinnet hennes ;D

JET
17-11-2002, 13:15
Synes ikke det ser så pent ut med snus som renner nedover .. Men er veldig enig med Arne K. om at jenter som gjør som de sjøl føler for er litt kult og i motsetning til røyken min, så belaster de vel ingen andre.. Og de er sikkert penere enn de fleste gutter uansett.. 8)

jet

Hero
17-11-2002, 14:08
Pompel:

Du liker jenter som bryter tabuer? Betyr det at du digger jenter som står og tisser, klør seg i skrittet, jekker øl med tenna, raper, fiser, spytter, slenger armen om deg i fylla og sier "ringer deg i morgen kompis!" før hun forsvinner inn på badet og legger seg til å sove slynget rundt doskåla ??

Nei, jenter og snus er liksom ikke noe særlig. (ei heller det overnevnte)

-I

snill_ulv
17-11-2002, 14:17
Når en jente er ikledd maske, hette og ventil viser hun seg i utgangspunktet ikke fra sin peneste side. Snus, i tillegg til dette, gjør henne imidlertid ikke penere..

Fish
17-11-2002, 16:50
;D ;D
Jenter å snus er en turnoff dilux!! Ikke akkurat drømmebuddyen min, nei....... :P

Oystein
17-11-2002, 18:15
Snus er basisk - hjelper til å bekjempe karies. Takke meg til snus fremfor gebiss. Det skal sies at det finnes andre alternativer til tannhygiene enn snus.... Selv snuser jeg, men ettersom denne diskusjonen handler om jenter og snus er jeg på trygg grunn. Snus så mye dere vil, jenter; Jeg har ingen ting imot det....

Triton
18-11-2002, 09:49
;D ;D
Jenter å snus er en turnoff dilux!! Ikke akkurat drømmebuddyen min, nei....... :P

Er du avhengig av å tenne på buddyene dine for å dykke med dem?

ViLar
18-11-2002, 12:19
Snus er basisk - hjelper til å bekjempe karies. Takke meg til snus fremfor gebiss. Det skal sies at det finnes andre alternativer til tannhygiene enn snus.... Selv snuser jeg, men ettersom denne diskusjonen handler om jenter og snus er jeg på trygg grunn. Snus så mye dere vil, jenter; Jeg har ingen ting imot det....

Pøhh - makan til finurlige bortforklaringer. Hva hjelper det om du eventuelt skremmer vekk en Karius hvis du får tannråte, tannkjøttkreft, misfargede tenner etc.?? :o Det er mye større fare for å utvikle kreft i munnhulen ved å bruke snus, enn å utvikle kreft i lungeregionen ved å røyke. Det er ikke bare Karius som påtvinger gebiss. I dag er det faktisk en større andel som sliter med tannkjøttsykdommer - og da kan du faktisk risikere at du ikke klarer å gå med gebiss engang. Da kan man begynne å diskutere buddyer og tenning!!

Du har helt rett i at det finnes andre metoder for tannhygiene, benytt deg av tanntråd og tannbørste du!! ;)

cecca_i
18-11-2002, 13:21
hallo for et tema :o
syn det er en toskete ting å diskutere da..åsså på en side for dykking da..
e sjøl jente,har tattoveringer,piercinger,røyker,drikker øl fra flaska,har jente sjærest og ja-snuser åsså..
å om noen har problemer med det,sorry det er faktisk ikke mitt problem.
syns snus ser like teit ut på gutter..
men vil heller ha ei veltrent jente med snus som buddy,enn en halvfeit gubbe med røyken i kjæften før og etter dykket.
men det e nu min mening da..
:P

ViLar
18-11-2002, 13:24
hallo for et tema :o
syn det er en toskete ting å diskutere da..åsså på en side for dykking da..
e sjøl jente,har tattoveringer,piercinger,røyker,drikker øl fra flaska,har jente sjærest og ja-snuser åsså..
å om noen har problemer med det,sorry det er faktisk ikke mitt problem.
syns snus ser like teit ut på gutter..
men vil heller ha ei veltrent jente med snus som buddy,enn en halvfeit gubbe med røyken i kjæften før og etter dykket.
men det e nu min mening da..
:P

he,he, du har helt rett - teit...
også på gutter - å blande kjønn inn i en så teit ting som snus er jo teit.. :P :P

cecca_i
18-11-2002, 13:41
???
jaja,hvist du trur æ må ha en kvinnelig dykker pga av det,ja,da får du tro det da..
du kjenner tydligvis mest dolly jenter,som aldrig røyker eller drikker :o.
æ kjenner masse jenter,over hele landet,hetroer som skeive,å di fleste røyker og drikker :D