PDA

View Full Version : Hva mener du om AQUAFUN?

F
29-05-2001, 20:06
Hei!

I forbindelse med spørresiden kom det frem at en del dykkere var missfornøyd med AQUAFUN i Fredriksstad. Da dette er en av de lokale aktørene her i Østfold er jeg interessert i å høre andres meninger. Altså ikke ubegrunnet drittslenging, men gjerne opplevelser, både positive og negative, som folk har hatt med AQUAFUN i forbindelse med kurs, utstyrskjøp osv.

anonym med polinam
10-09-2001, 00:46
Servicen er som regel god, prisene kan være litt stive, men jeg tror Aquafun har en del å hente på å gi et bedre førsteinntrykk. Utenfor butikken står det gamle hvitevarer opp til vinduene, og det er alltid rotete i gangen. Dessuten bråker det noe j#¤(/ når pressa går i og med at den står inne i butikken.

Dette er egentlig småting, jeg trives i butikken og ønsker de lykke til.

Sigve
03-11-2001, 16:59
Hei

Ægir Dykkerklubb, som jeg selv sitter i styret på, handlet for et par uker siden en brukt kompressor med Aquafun. Det var utrolig mye rot med at kontrakter forsvant, de rette personene var ikke tilstede etc..., men etter nesten en måned kontaktet de oss og handlenen gikk i orden likevel. Kompressoren leverte like mye luft som de lovte, og elt er bare velstand nå. Som sagt var det mye rot i begynnelsen, men de gjorde i alle fall det de kunne for å rydde opp i det på slutten.

NA
28-02-2002, 16:31
He, ut ifra aktivitetskalenderen kan det hende svarene du får er litt "farget".... :D

spiff
01-03-2002, 03:31
Kjøpte to armmansjetter til 500,- (det kaller jeg blodpris!?)

Yamarin
28-10-2002, 20:20
Grei service og hyggelige mennesker som jobber...jobbet...skal begynne å jobbe igjen der

Ellers er jeg ikke helt fornøyd med leveransene deres
Har ennå ikke fått blylommene mine og det er vel snart 2 år siden...kan ikke akkurat påstå at jeg har vært der nede daglig for å purre, men det skulle vel ikke være nødvendig heller???

Og um jeg mener da at et flaskesett burde være trykktestet før en leverer det til kunde, mitt lakk som en sil da jeg skulle få fyllt luft på det...skummelt. Heldivis tok Aquafun på seg ansvaret å betal for servicen som ble gjort på settet for å utbedre feilen. Ingen kan si de ikke tar ansvar, selv om de ikke akkurat er verdens raskeste...

JET
28-10-2002, 20:34
Som Bergenser må jeg bare legge nesen bort i litt for mye ..

Når det er sagt finner jeg et slikt emne lagt inn av en anonym
person med falsk e-post adresse forkastelig !!!!!

Men de gutta jeg har truffet fra den aktuelle butikken er utrolig hyggelige !!! Og fortjener litt ros i en hektisk værdag.

jet

Ps. Thomas er dette noe du kan fjerne og så får det heller komme tilbake under et faktisk navn og adresse ?

Thomas Torjusen
28-10-2002, 20:38
Ps. Thomas er dette noe du kan fjerne og så får det heller komme tilbake under et faktisk navn og adresse ?

Hei JET

Denne posten er startet for lenge siden. Se datoen på opprinnelige innlegg.

Det at det ble lagt inn anonymt er vel noe som taler for seg selv... En som ikke tør å stå frem med sine meninger har vel ikke så bra hold for dem heller.....

/Thomas

JET
28-10-2002, 20:41
Ja jeg så datoen men har tidligere valgt å overse den..

I så fall så ønsker jeg Aquafun lykke til og jeg kjøper gjerne utstyr fra den fronten.

jet