PDA

View Full Version : Nattdykk

Scubagirl
14-11-2002, 21:54
nattdykk er bare hæææærlig :D (selv om jeg ikke så blekkspruten til laffen og speedy6 da, men det tar vi igjen neste gang, sant søtsild? :D) håper bare bildene av hummeren kommer skikkelig frem :) vinterhalvåret er en deilig dykketid selv om det er litt kaldt

komodo dragon
14-11-2002, 22:00
Natt dykk er som en annen verden, samme hvor man dykker.

Scubagirl
14-11-2002, 22:12
Jepp,får jo dobbelt opp med dykkesteder når man kan dykke der både natt og dag :D og alle dyrene er mindre redd enn på dagen :D

Laffen
14-11-2002, 22:23
nattdykk er bare hæææærlig :D (selv om jeg ikke så blekkspruten til laffen og speedy6 da, men det tar vi igjen neste gang, sant søtsild? :D) håper bare bildene av hummeren kommer skikkelig frem :) vinterhalvåret er en deilig dykketid selv om det er litt kaldt

8)Du må ha øynene med deg hvis du skal se blekkspruten, men du så da vel Keiko borti hamrane!!!! 8) 8)

komodo dragon
14-11-2002, 22:23
Jepp,får jo dobbelt opp med dykkesteder når man kan dykke der både natt og dag :D og alle dyrene er mindre redd enn på dagen :D

Det du skal gjøre for å hindre at alle dyrene blir så redde er å ta av deg maska :D

Dette gjelder ikke alle da!

Scubagirl
14-11-2002, 22:25
Nei så ikke keiko heller ;D men jeg så en laff og en speedy ;D
hmm,ta av masken ja... kanskje de store skatene kommer da? ;)

Actinia
14-11-2002, 22:45
Hornskate sett på nattdykk idag.. dog ikke av meg /: *tørr*

johnen
14-11-2002, 22:54
nattdykk e dei desidert kjekkaste dykka!
og so får du med deg mykje meir en du gjer om dagen...
og so ekje de ofte du klarer å stikke torsk og lyr om dagen med kun kniv..

Tarantino
14-11-2002, 23:02
Jeg foretrekker faktisk nattdykk fremfor dagdykk. Man blir liksom mer oppmerksom på alt som er der nede. I tillegg trenger man ikke se over skulderen hele tia. Ser heller at lyset fra lykten er der og vet da bedre hvor buddien er (blir sikkert hengt for å si dette, men men).

Godt det er mørkt mesteparten av året i norge!

Scubagirl
14-11-2002, 23:06
Er enig i at det er lettere å holde greie på buddy på natten ja :) (men så har du de som vimser og flakker sånn med lykten at du tror de blir spist av et kjempemonster av en blekksprut)

Laffen
14-11-2002, 23:08
:) (men så har du de som vimser og flakker sånn med lykten at du tror de blir spist av et kjempemonster av en blekksprut)

Han var då ikkje så stor då ;D ???

DKD
14-11-2002, 23:10
Når nettene blir lange, blir dykkedagen lengre! Flunkende nytt ordtak ;D

/DKD

johnen
14-11-2002, 23:26
Er enig i at det er lettere å holde greie på buddy på natten ja :) (men så har du de som vimser og flakker sånn med lykten at du tror de blir spist av et kjempemonster av en blekksprut)

og so har du dei som lyser deg i ansiktet under gykket ;D

SPEEDY6
15-11-2002, 00:36

Det gjelder å være på rett sted,til rett tid ;D

Vakker,var no den.Og alle de hummerene da :P..Slurp

ViLar
15-11-2002, 00:48
Nattdykk - Jaaaaah!!

Det beste med nattdykk er at man får komme helt i nærkontakt med fiskene. :)

CatMan
15-11-2002, 09:30
Nattdykk - Jaaaaah!!

Det beste med nattdykk er at man får komme helt i nærkontakt med fiskene. :)

Enig

SøtSild
15-11-2002, 09:37

Ja neste gang er det vår tur til å se den. Har ikke sett blekksprutt før. Du må legge ut bildene hvis de blir bra.
:)

SøtSild
15-11-2002, 09:40

Så du ikke han andre :o

SPEEDY6
15-11-2002, 12:59

Så du ikke han andre :o
Unnskyld at jeg spør,men er det noe ikke jeg har fått med meg her.Hvilken bilder ??? ??? ???

Scubagirl
15-11-2002, 15:29
tok noen bilder av ene hummeren (skulle ta av den du stakk fingrene inn til og men det ble ikke noe av)
joda,så sistemann og

Geir
15-11-2002, 18:00
Hva er vitsen med å dykke om natta hvis alle skal ha lykter med 50W HID pære ???

SPEEDY6
15-11-2002, 18:30
Hva er vitsen med å dykke om natta hvis alle skal ha lykter med 50W HID pære ???
Hva mener du med det??????????

DKD
15-11-2002, 19:19
Jeg har 50w IRC pære, og det er sikkert enda værre. Men uansett, grunnen til at jeg har med lys på nattdykk, er for å se. Mon tro om Geir har med lys av en annen grunn ???

/DKD

Actinia
15-11-2002, 20:25

Hva er vitsen med å dykke om natta uten lys?
Mitt syn på nattdykk er at man får kun sett på en liten del av det fantastiske som er der nede av gangen; ens oppmerksomhet blir ikke hele tida fanget av noe annet.. Lettere å konsentrere seg om den lille delen som er opplyst.

Laffen
29-11-2002, 02:12

Hva er vitsen med å dykke om natta uten lys?
Mitt syn på nattdykk er at man får kun sett på en liten del av det fantastiske som er der nede av gangen; ens oppmerksomhet blir ikke hele tida fanget av noe annet.. Lettere å konsentrere seg om den lille delen som er opplyst.
Kan det være noe meditasjon inni bildet her?
Jeg har ennå ikke dykket med noen som har prøvd uten lykt på nattdykk, tror det ville bli et ganske merkelig dykk (hadde vel holdt med 3 min.). :P

Tredje
29-11-2002, 11:56
Nattdykking er vel som med andre natt 'lige aktiviteter.... Man kan skru av lyset hvis man synest fisken er stygg....

Thomas Torjusen
29-11-2002, 20:23
Nattdykking er vel som med andre natt 'lige aktiviteter.... Man kan skru av lyset hvis man synest fisken er stygg....

he-he en av flere artige innlegg i dag.

Får håpe at man ikke møter en som virkelig har vært langt nede, for da lyser den jo opp seg selv....

/Thomas