PDA

View Full Version : Første trinn fast

Jeg er
05-02-2004, 20:50
Jeg leverte inn ventilsettet mitt inn på sevice i går.

Fikk det plutselig for meg at jeg skulle sjekke trykket på en av flaskene som ikke har vært i bruk på en stund.

Har nemlig et første trinn liggende som det kun er manometer på.

Joda satte dette på og åpna kranen 250 bar (300 bars flaske) stenkte kranen igjen og oppdaga at jeg ikke hadde noen måte å slippe ut trykket på ..... :P

Nightdiver
05-02-2004, 21:04
Øhhhhh........en lei situasjon....men hvorfor ikke åpnet forsiktig en av pluggene...eller....de sitter sikkert veldig fast dem også :P

oyoz
05-02-2004, 21:17
:bigmouth: :bigmouth: :bigmouth:

(edit: det er lov å være skadefro så lenge ingen blir skadd, si fra hvordan du fikset det da ;))

decade
05-02-2004, 21:35
ville ikkje prøvd å opne pluggene. dersom du greier å få desse opp ville dei sprette av sammen med eventuelt dei 2-3 siste gjengene. Kappe manometerslangen kansje :)

Jeg er
05-02-2004, 21:55
Øhhhhh........en lei situasjon....men hvorfor ikke åpnet forsiktig en av pluggene...eller....de sitter sikkert veldig fast dem også :P

Det var nettop det jeg gjorde.
Fant fram umbrakoen åpna forsiktig et par omdreininger.
Jeg tenkte at ti bar ikke kunne ta livet av meg uten videre. Men pulsen steg nok litt.

Vannar
19-02-2004, 13:16
Ha ha, det var en historia, faktiskt en sak som jag skulle kunna gøra sjælv ;D

UV-Torstein
25-02-2004, 17:22

Det var nettop det jeg gjorde.
Fant fram umbrakoen åpna forsiktig et par omdreininger.
Jeg tenkte at ti bar ikke kunne ta livet av meg uten videre. Men pulsen steg nok litt.

Hehe ti bar er kanksje ikkje nok til å drepe deg... Men 7 Bar var nok til å løfta meg ein meter over bakkenivå :) Rett nok var det ein brannslange på ein av brannbilane på Flesland hehe