PDA

View Full Version : Pent brukt dykkerutstyr av god kvalitet selges.

Rover
29-04-2013, 14:06
Selger mitt pent brukte dykkerutstyr da ankomsten av 2 barn og generell tidsnød gjør at jeg ikke får brukt det den tiden det fortjener. Utstyret er brukt i ca 30 dykk og har blitt vasket og tørket godt hver gang. Det medfølger også en del småting som tilsammen vil beløpe seg på en del kr.

BCD / Vest: Seaquest Pro QD i3. Veldig fin og praktisk vest. Oppdriftskontrollen sitter ved hoften og gjør det veldig enkelt å kontrollere lufttrykket. Ta hendelen opp for opp og ned for ned. Om man allikevel ønsker seg en vanlig oppdriftskontroll kan dette også påmonteres som vanlig. Dette gir en veldig behagelig oppdriftskontroll.

Ventilsett: Apeks XTX 50 andretrinn med Apeks 1. trinn. Aqualung octopus. Veldig bra 1. og 2. trinn som gir god luft med lite motstand. Dette er i toppklassen kvalitetsmessig. Med bag og draktslange.

Hansker: Det er 2 par hansker, hvorav et femfingret og et 2 fingret for de litt kaldere dagene.

ABC: Maske av god kvalitet og veldig gode svømmeføtter Atomic Splitfin. Helt grei snorkel. Ny pris på føttene alene er 1790,

Flasker: en 15 liter 232 bar og en Faber 10 liter 300 bar. Begge er pent brukte og uten synlige skader. Begge med nett og håndtak.

Computer: Suunto Vyper 2. En meget god computer med utvidede finesser, blant annet kompass. Trenger nytt batteri, det koster 195 kr hos FUE i Oslo. Greit å gjøre dette hos noen som virkelig kan det. Det følger også med interface til PC oppkobling. Et kjapt googlesøk gir deg all informasjon på denne.

Lykter: En billig lykt uten verdi men med god effekt. En Saekodive AL-10. Denne lykten benytter seg av MR 16 lyspærer Halogen, batteripakke på 14,4 v. Her har jeg fått laget en LED pære med MR 16 sokkel. Denne "pæren" inneholder 3* p7 leddioder som til sammen lyser tilsvarende 3*50w halogenpærer. Dvs denne lyser ekstremt godt. Dessverre er en celle i batteripakken gåen og den trenger nok en ny batteripakke. Denne kan kjøpes diverse steder. For en 1000 lapp her får man en oppladbar ledlykt som lyser ekstremt godt. Pæren kan nok også brukes på andre lykter. Det er pæren og "innpakningen" som selges her da de begge er meget gode og universelle.

Av tilleggsutstyr har jeg blant annet: Suunto kompass til å ha rundt armen. Har også en del småting som medfølger. Bly medfølger også. Gi bud!
Alt utstyret er av velkjent, god og velprøvd kvalitets merker. Kjøpt nytt hos Prodykk og Fue i Oslo/Nesodden. Jeg jobber i Hamar og bor på Lillehammer. Utstyret kan vises begge steder.

For bilder se finn annonse 40971360.

Rover
01-05-2013, 22:19
Da var dette solgt...