PDA

View Full Version : Dykking Ingdalen

Andreas_E
06-11-2002, 16:13
Hvis det er noen i forumet som skal til Ingdalen (trønderdykkeplass) og dykke snart,kunne de da lete litt etter mobilen min? Jeg glemte/mistet telefonen min der på lørdag. selv om regnet sannsynlighvis har ødelagt selve telefonen, vil jeg gjerne ha den. Hadde nemlig endel nummer på simkortet. Belønnings pils utloves
telefonen er en gul siemens sak.

andreas

Vegardso
06-11-2002, 17:26
Hvis det er noen i forumet som skal til Ingdalen (trønderdykkeplass) og dykke snart,kunne de da lete litt etter mobilen min? Jeg glemte/mistet telefonen min der på lørdag. selv om regnet sannsynlighvis har ødelagt selve telefonen, vil jeg gjerne ha den. Hadde nemlig endel nummer på simkortet. Belønnings pils utloves

andreas

Hmm,synes jeg har hørt den før, -at du etterlyser den samme telefonen. ::)
Og hva er vel litt regn for en skikkelig telefon? ??? ;D ??? Du får investere i en vanntett sak med halskjede,så unngår du slike problemer for ettertiden! ;D
Skal nevne det hvis jeg hører om noen som skal utover.

Andreas_E
06-11-2002, 17:51
Ikke gå der Vegard, jeg vet at jeg burde lagt telefonen i en stor hvit kasse slik at den ble vanskelig å miste. Forresten så lå nummeret ditt og på telefonen

Vegardso
06-11-2002, 18:18
Ikke gå der Vegard, jeg vet at jeg burde lagt telefonen i en stor hvit kasse slik at den ble vanskelig å miste. Forresten så lå nummeret ditt og på telefonen

Jeg tenkte nå på en vanntett mobil. 8)
Og jeg har sendt deg mitt nr. på ei tekstmelding! ;D
Det er dessuten mailet over til deg.

ViLar
07-11-2002, 19:30

andreas

Vi var der i dag - men fant desverre ikke mobilen din... :'(
Too bad, noen hadde vel vært der før oss...

Andreas_E
08-11-2002, 17:46
OK , mobilen er borte :'(. Takk for at dere letet etter den iallefall