PDA

View Full Version : Selger komplett og meget bra utstyr om vi blir enige om prisen

gard
26-01-2013, 23:00
Hei

Grunnet barn og litt endringer i hverdagen er nok dykking nonen år unna. Derfor ønsker jeg å selge utstyret mitt om vi blir enige om en ok pris for begge parter... Siste dykk med utstyret var desember 2010. Utstyret er i god stand men må ha service på flasker og ventiler, de brude gå greit igjennom service siden det har vært svært få dykk på utstyret etter sist service, og flaskene har stått tørt og kjølig med luft. Ventiler og flasker har vært nitroxgodkjent siste trykktestinger/service.

Drakt : BARE Trilam HD tech dry str XXL, (mener det er rett betegnelse ihvertfall) ca 100 dykk på drakten
Ventiler : 2 stk 1.trinn Suunto Teno Apex (Apex lisensiert til Suunto i noen får år, husker ikke typen på 1.trinnet, men er de som var hottest fra APEX lenge rundt 2007-9) TX100 på begge 2.trinn
Vinge og flasker : Halcyon Explorer fra FUE med rundt 45ltr vinge, bakplate seletøy og 2x7ltr 300bar flasker med isomanifold
Lykt :Hartenberger Maxi compakt med ny batteripakke, hurtiglader, neoprenstrømpe og ekstra pære(r)
SUUNTO armcomputer, mener det er en Vyper (Bungee).
Vams som var varmeste og tykkeste fra Dykkersport i ca 2009.
Kompass skal jeg ha liggende (bungee)
Heveballong fra Fue (perfekt for kamskjellplukking)
Oppstigningspølse
Bag fra Scubapro

Ellers : Hansker, hette(r), blybelte med et passelig antall kilo bly, fangstposer, svømmeføtter og maske kan vi også bli enige om..Diverse ekstra- og reserve-utstyr skal vi også klare å rote frem. Har diverse med bly og hansker og hetter, kniv mm liggende til kjøper.

Tenkte meg i området 12.000.- for dette totalt. Men åpen for diskusjon, selger helst alt sammen i en pakke.
Jeg er ca 95kg og 186 høy, drakta er romslig og lett å holde varmen i siden man kan ha godt med klær under for en på min størrelse.

Utstyret kan sees i Oslo, ta kontakt på gardt[at]ifi.uio.no eller 93674926.
Bilder kan du få på pm om du vil ha.

mvh
Gard Thomassen (MSDT)