PDA

View Full Version : Kasseres: Canon Powershot S80 og UV-hus

Sid*
29-05-2012, 11:59
Canon Powershot S80 og originalt UV-hus (WP-DC1) vurderes solgt. Kameraet og UV-huset er ca. 2 - 3 år gamle 6 år gammelt, lite brukt og i god stand.

Ekstra batteri, ekstra minnekort (2 GB) og veske følger med. Multikortleser (erstatter opprinnelig ledning) følger også med for hurtig overføring av bilder og film til datamaskinen.

Kameraet er av velkjent Canonkvalitet og har bra egenskaper også i dag:

8,0 megapikslers CCD
Moderne design
3,6x vidvinkel 28 mm optisk zoom
DIGIC II/iSAPS
2,5" LCD-skjerm og multifunksjonshjul
21 opptaksprogrammer, inkludert XGA-filmsekvenser
9-punkts AiAF og FlexiZone AF/AE
Tilleggsutstyr
PictBridge og Print/Share-knapp

Kameraet har også eget programvalg for greie undervannsbilder.

Se canons hjemmeside for mer info:

http://www.canon.no/For_Home/Product_Finder/Cameras/Digital_Camera/PowerShot/Powershot_S80/

Link til test under:

http://www.dinside.no/292160/canon-powershot-s80

Pris kr. 2.000,-. Nå kr. 1.999,50. Slå til!

Tar forbehold om å velge kjøper uansett høyeste bud samt å velge bort å selge kameraet.

Alaachaba
01-06-2012, 10:56
Heisann :)

Har du solgt dette utstyret?? Kan by deg 1300 for dette.

Sid*
03-06-2012, 00:17
Takk for tilbud. Men det er nok noe for lavt.

Ny utropspris: Kun kr. 1.999,50. Slå til i dag!

Om ikke nevnt over, så følger også ekstern batterilader med på kjøpet.

:)

Sid*
04-06-2012, 16:47
Ok, ovenstående prisreduksjon var ingen suksess.

Dersom bud avgis med lav rødmefaktor vil det bli vudert.

Halvor Kongerud
04-06-2012, 17:48
Hei.

Er nok ikke så lett å få solgt ett slikt kamera som er 8 år gammelt.
Kan gi deg 1000,- for pakken.

Halvor

Lars G
04-06-2012, 19:43
Kan gi 1100 inkl frakt til porsgrunn :-[

Sid*
04-06-2012, 19:57
Har saumfart min private dokumentsamling og min konto hos Komplett.no (hovedleverandør til jobb og privat) uten å kunne ikke finne kvitteringen. På dårlig minne mente jeg å ha hatt kameraet 2 - 3 år, men det viser seg at du har delvis rett; kameraet ble kjøpt 4. april 2006 hos Mpx som jeg også har konto hos så da er det 6 år gammelt.

Vedlagt følger spes. av hva som kan selges. Ledningen til å koble kameraet direkte til PC uten via kortleser og for alt jeg vet ledning til å koble kameraet til TV har jeg ikke lenger (i den grad jeg har hatt den/disse).

Synes forresten det er mest praktisk å selge til en som bor i/er i nærheten av Bergensområdet slik at kjøper kan stikke innom å se på og teste utstyret. Et dykk for å prøve utstyret under vann blir vi nok sikkert også enige om.

Sid*
04-06-2012, 23:23
Ser kameraet med utstyr kostet ca. kr. 6.300,- da det ble kjøpt. UV-huset kostet ca. kr. 1.700,-, totalt ca. kr. 8.000,-.

Å "gi" dette komplette utstyret bort for en tusenlapp vil nok flere enn jeg mene tangerer veldedighet, og det bedriver ikke jeg utover salg av halvveis svidde og og halvveis rå og uhygieniske vafler en lørdags formiddag utenfor den lokale butikken, loddsalg, flaskeinnsamling og lagledergreie etc. for lokale miniputter, så da velger jeg å pelme UV-huset i plastreturen og gi kameraet til seksåringene som leketøy, i praksis ekvivalent med kassering.

Skal bare se at 2 stk. pent og lite brukte D7 - en av dem med Apeksvinge og rustfri bakplate (med plastpenner :o) - som jeg snart legger ut til salgs lider samme skjebne, i overført betydning som den berømte boken til VBH, og havner i metallskrapreturen.

Takk for interessen til dem som har utvist det.

Paal81
04-06-2012, 23:36
Skjønner at dette er surt for deg, men man får et nytt kompakt kamera med hus i dag for en ganske mye lavere pris en hva du betalte. Da er det også et bedre camera med garanti og gratis lader inkludert i prisen.

Men skal du selge vinge og D7 får du nok en hyggeligere pris hvis det er i god stand.

Ser kameraet med utstyr kostet ca. kr. 6.300,- da det ble kjøpt. UV-huset kostet ca. kr. 1.700,-, totalt ca. kr. 8.000,-.

Å "gi" dette komplette utstyret bort for en tusenlapp vil nok flere enn jeg mene tangerer veldedighet, og det bedriver ikke jeg utover salg av halvveis svidde og og halvveis rå og uhygieniske vafler en lørdags formiddag utenfor den lokale butikken, loddsalg, flaskeinnsamling og lagledergreie etc. for lokale miniputter, så da velger jeg å pelme UV-huset i plastreturen og gi kameraet til seksåringene som leketøy, i praksis ekvivalent med kassering.

Skal bare se at 2 stk. pent og lite brukte D7 - en av dem med Apeksvinge og rustfri bakplate (med plastpenner :o) - som jeg snart legger ut til salgs lider samme skjebne, i overført betydning som den berømte boken til VBH, og havner i metallskrapreturen.

Takk for interessen til dem som har utvist det.

Sid*
05-06-2012, 00:09
Skjønner at dette er surt for deg, men man får et nytt kompakt kamera med hus i dag for en ganske mye lavere pris en hva du betalte. Da er det også et bedre camera med garanti og gratis lader inkludert i prisen.

Men skal du selge vinge og D7 får du nok en hyggeligere pris hvis det er i god stand.

Neida, på ingen måte surt, men takk for utvist sympati. Bergenserne er nå stort sett slik at dersom de ikke får anstendig behandling, i dette tilfellet ville halvannen tusenlapp blitt ansett som anstendig betaling, så får det heller være. Helt uproblematisk og behagelig lite mas. Ser forresten ikke den store kvalitetsforskjellen mellom S100 - som nettopp er anskaffet - sett bort i fra raw-greiene, hd-film og den fysiske størrelsen og S80. Piksler er ikke alt.

Da stenger vi denne tråden da tema ikke lenger er aktuelt.