PDA

View Full Version : Treff for medlemmer i Trondheim.

ViLar
03-11-2002, 16:05
Nå er det jo treff både i Oslo og Bergen - det hadde da vært arti med et treff i Trondheim også?

Noen som har lyst til å bli med et treff på land i Trondheim i nær framtid?

JET
03-11-2002, 16:38
Klart vi e med. Men det e fryktelig langt å kjøre om vinteren..

jet

ViLar
03-11-2002, 16:45
Klart vi e med. Men det e fryktelig langt å kjøre om vinteren..

jet

Mulig det e lagt -men det e jo vanvittig trivelig å bli omgitt av trivelige trøndera da vet du ;D.

DKD
03-11-2002, 17:09
Nå kom jo jeg på treffet i Oslo :D, så da synes jeg dere kan komme til Trondheim en tur. Vi sees. Når passer det for folk? >:D

/DKD

Arnt_Marius
03-11-2002, 17:45
Kommer litt an på når og hvor det blir! Jeg bor jo ved stokkøya, men eier noe som heter bil! Så må vi ikke glemme at jeg er bare et "barn" i forhold til dere andre da.. hehe.. med en felles interesse! Men jo!
Er det snakk om dykking eller drekking(kaffe)? eller begge deler? (trondheimsfjorden er jo bare grums) ;D ;D

DKD
03-11-2002, 19:20
Kanskje vi skulle prøve å kombinere det. Dykke først, kanskje på Flakk, for så å gjøre bilen overflødig på et sted i Trondheim. Det er jo lov å drikke kaffe da...

/DKD

ViLar
04-11-2002, 00:09
Vi må jo kunne plotte en dato som gjør at også fosninger kan delta :D.
Om det blir dykking eller ikke vet jeg ikke - det er jo egentlig bare å bestemme seg.. I Oslo hadde de vel treff med kun dykking i koppen/glasset(kaffe?)...
Enig med du vedr. dykking i Trondheimsfjorden - da er Stokkøya bedre ja! ;)

JET
04-11-2002, 09:10
Har vært på lekteren og fått noen fine dykk, Steinbit,koraller,vrak,stankelbeinskrabber,strøm, dyp og natt
osv. på samme dykk ! Er ganske bra det for å være inne i fjorden.

Sist gang var den øverste store korallen borte :'(

jet

Arnt_Marius
04-11-2002, 16:20
Jepp! Men la oss heller snu litt på flisa, treff for medlemmer i SØR trøndelag =) Og da kan jo dere komme til Stokkøya på dagstur og lure til et dykk eller 2, båt har jo vi! Vrakene har jo vi, klubbhus med kaffe, har jo også vi! Sinnsyk sikt på 30meter(i går) har jo også vi!

Arerj
04-11-2002, 19:57
Jepp! Men la oss heller snu litt på flisa, treff for medlemmer i SØR trøndelag =)

Er vi Nord-trøndere plutselig uønska nå da? ;D
Dersom en kan bli enig om en dato så er det jo ikke lange biten fra Steinkjer til Tr.heim, men dersom det blir Stokkøya hadde vel det for oss vært bedre med ei helg :)

Uansett, lykke til videre med planlegginga :)

mvh.
Are

ViLar
04-11-2002, 20:48
[Dersom en kan bli enig om en dato så er det jo ikke lange biten fra Steinkjer til Tr.heim, men dersom det blir Stokkøya hadde vel det for oss vært bedre med ei helg :)

Uansett, lykke til videre med planlegginga :)

mvh.
Are

Det er vel i første omgang mest aktuelt med en ettermiddag/ kveld med et treff på land i Trondheim - nettopp pga avstander etc. Det er stort sett enklere å komme seg til Trondheim for de fleste. Men en helgetur til Stokkøya hadde jo vært helt prima senere da :D.

Noen som har forslag til dato da? Hva med lørdag 23.nov?

Pompel
04-11-2002, 21:10
Lørdag 23 nov. er grei. Er ikke dykkbar for tiden p.g.a en noe stiv nakke, men det har vært gøy å treffes. Forhåpentligvis jo nakken bra igjen til den tid.

Men kombinasjonen først ut å dykke for så ut på en kaffe/øl er jo lettest for oss som bor i byen. Helgetreff på Stokkøya? Helt klart at jeg har lyst.

Arne K.