PDA

View Full Version : Jente i nød i Bodø! :)

diddi
03-11-2009, 12:35
Har ikke vært i vannet siden i sommer... Trenger en person å dykke med som vil ta det litt med ro :) (Jeg har ikke hatt vinterdykk på flere år!). Jeg har meldt meg inn i klubben her i Bodø, men vil helst ha et par dykk med kun én person før jeg dykker sammen med klubben. Noen der ute som kan forbarme seg over meg...

GSP600
03-11-2009, 14:00
Har ikke vært i vannet siden i sommer... Trenger en person å dykke med som vil ta det litt med ro :) (Jeg har ikke hatt vinterdykk på flere år!). Jeg har meldt meg inn i klubben her i Bodø, men vil helst ha et par dykk med kun én person før jeg dykker sammen med klubben. Noen der ute som kan forbarme seg over meg...

Ta kontakt med Ørjan Nilsen, han tar deg nok med og passer godt på deg.
Tlf 48290951
:thumbup:

McGregory
03-11-2009, 19:12
hei diddi... vi er noen som skal dykke i helga i Bodø området,
alt fra superfersk til divemaster, 5 gutter og ei jente trur jeg.

planen hvis været er med oss er ett dykk fredags kveld, 2 stk på lørdag, og
2 stk på søndag....

tuppamora
03-11-2009, 21:04
Hei

Bli med på klubbdykk!! Da får du en buddy som er erfaren - hvis du kun vil dykke i lag med en person så får du det vettu ;) Vi tar alltid hensyn til ferdighetsbehov, og du får fordeler med å være flere i vannet samtidig - viktigst av fordelene er helt klart sikkerhetsaspekteret!! Vi har alltid med O2 koffert for eks...

bsdk.net - der finner du aktivitetsplanen! unngå saltstraumdykk når strømmen er sterkest... men bare ta kontakt med personen som det står har dykkeansvaret - så avtaler dere hvordan du/dere vil ha det!!

Hanne ;D

diddi
04-11-2009, 09:40
Tusen takk for alle tipsene!!! Da kommer jeg meg kanskje i vannet til helga.. :D