PDA

View Full Version : Re:Hva mener du om Dykkesiden ?

JET
25-10-2002, 11:06
Dykkesiden er nesten for bra.. for tidvis bruker jeg alt for mye tid her inne i stedenfor ute i kulden..

jet

Triton
25-10-2002, 11:14
Det hjelper litt på dykkertrangen å være her når jeg ikke har mulighet til å være i vannet.
Morsomt med diskusjoner hvor folk har forskjellige meninger. Det er den eneste måten utvikling kan skje på.

MR.T
28-10-2002, 10:07
Da kan vel noen av oss legge oss flat , og erkjenne at vi dykker for lite , og skriver for mye ?
Vidar.. ;D

Og noen skriver mer enn andre.... :-X

Andre
29-10-2002, 10:11
Ja , der nå en gang slik - når man har takket ja til å være moderator , blir man gjerne litt aktiv.
Stå på videre - så kan det kanskje bli din tur en dag ?

Så du antar altså at alle som skribler litt her en gang iblant har det å bli moderator som mål? Tror kanskje du vektlegger rollen litt for høyt....

DKD
03-11-2002, 19:40
Synes siden er kjemp. Leser mye, og skriver endel. Lærerikt >:D

/DKD

Yamarin
03-11-2002, 20:03
Ikke det at jeg mener det blir skrevet for lite, men hva med en slags livechat? egen IRC kanal kanskje eller.no?

Scubagirl
03-11-2002, 20:08
Har prøvd med chat her innpå, men det gikk ikke så bra (kanskje det vil gå bedre nå? har jo blitt endel nye rekorder på "flest pålogget") og det var vel noen som prøvde på irc og ja...

Thomas Torjusen
03-11-2002, 20:08
Ikke det at jeg mener det blir skrevet for lite, men hva med en slags livechat? egen IRC kanal kanskje eller.no?

Hei

Vi har testet dette før, og da ble det ikke noen suksess. Nå er imidlertid medlemsantallet mye større - så kanskje jeg skal skru det på igjen?

Hva synes dere andre?

/Thomas

Scubagirl
03-11-2002, 20:10
Litt raskere enn deg jeg Thomas ;) ;D

komodo dragon
03-11-2002, 20:10
Mye gode innlegg og lite utlegg :D Sjelden det er sånn. Synes det er bra at folk kan diskutere her og få svar. Synes det er artig at mann også kan fyre noen opp, hahahaha!
Synes vi har blitt en bra gjeng! ::)

Scubagirl
03-11-2002, 20:13
Jeg tror forresten det ville gått... har blitt endel private livechattemeldinger på meg i det siste iallefall... (er jo mer styr å sende meldinger hele tiden enn å bare kunne chatte) :)

DKD
03-11-2002, 20:16
Tror det fortsatt kan være vanskelig med live chat, men det går jo an å prøve på nytt. Folk er sjeldent pålogget samtidig, og innimellom må man jo gjøre andre ting. Det er veldig greit å kunne poste ting, for senere å kunne lese masse svar/innlegg. Jeg har på den måneden jeg har deltatt, lært veldig mye interesant om dykking, og ikke minst om utstyr.

Konk; Trives med tingens tilstand som de er, men er med på det meste 8)

/DKD

ViLar
03-11-2002, 20:56
Jeg synes også at det er veldig greit som dagens ordning. Slipper unna den værste nysgjerrigheten (feelingen av at man går glipp av alt mulig når man ikke er pålogget..), når man vet at det bare er å lese alle innlegg senere... Det passer i hvert fall bedre for min arbeidsdag å kunne poste ett inlegg, for å så å kunne lese svar/andre innlegg senere.

Vil sannsynligvis få noia for hver gang jeg må logge meg av dersom det blir IRC i tillegg -spørs hvor happy arb.giver blir da... ;D