PDA

View Full Version : Likestilling

solcat
25-10-2002, 01:21
Hei!

Må bare si at jeg er kjempe imponert over dykkesiden din. Diskusjonene er artige, spennende, litt tullete og informerende... :)
Sitter og leser innimellom med typen og fikk anledning til å sende han en privat melding ;D Det ble ordentlig morro når han logget på, ble kalt for "Master" og opphisset av den sexy'e kvinnestemmen...
Det ble faktiskt så morro at han måtte sende en melding til meg også, i all forventning sat jeg og ventet på å bli kalt mistress av en sexy manne stemme... :'(
Kan ikke likestillingen komme oss kvinner litt tilgode her også?
Pliiiis?!?

Underernært dykker

JET
25-10-2002, 01:27
Helt enig med solcat !!!

Klart jentene burde få sitt de også.

Klem
jet

Thomas Torjusen
25-10-2002, 01:33
he-he

Hovedparten av brukerne er fremdeles gutter.... :) :) ???

Fra spøk til alvor. Det er nok ikke mulig å få til dette p.t., men kanskje vi kan få det til. Skal ta det med meg videre..

I mellomtiden er det fritt frem for dem som vil å sende inn alternative meldinger på denne lydfilen. La den ikke være for stor. Kommer det mange forslag så får vi rotere på dem - eller ta en avstemming...

/Thomas

Buddy
25-10-2002, 10:54
Er det ikke noen damer her i dag ????

Klart vi må få vår egen versjon av mailboks svareren !!!

Kan gutta, så kan Jentene.

Buddy

ViLar
25-10-2002, 11:23
he-he

Hovedparten av brukerne er fremdeles gutter.... :) :) ???

/Thomas

Men da er det vel ekstra viktig å ta vare på de jentene som er med, og gi de det de vil ha (les: sexy mannestemme ;D ;D).

ViLar
25-10-2002, 11:36
;D
Likestilling er jo bra det , men Andre har noen fine poenger - med kommentarer andre steder i forumet.

;D ;D

Vidar..

Jeg har ikke noe tro på teorien til Andre om at Kone + dykking = dobbelt så dyrt, halvparten så moro. Det hadde nok vært stusselig for dere gutter å reist på tur helt alene. Hvem skulle da sørge for at middagen ble litt mer avansert enn bare noen bønner oppvarmet i en kjele... ;D .

Det er mye mere gøy å ha det gøy sammen - enn å få sure telefoner hjemmefra om man ikke kommer hjem snart vet du.... ;D ;D

JET
25-10-2002, 11:50
ViLar

Klart dere Damer er med på å live opp dykketurene.

Hva diskuterer vi gutta (utenom dykking da..) jo Kvinner, motor og Kanskje litt om Damer...

Men kan dere fremdeles lage mat ??

jet

ViLar
25-10-2002, 14:38
ViLar

Klart dere Damer er med på å live opp dykketurene.

Hva diskuterer vi gutta (utenom dykking da..) jo Kvinner, motor og Kanskje litt om Damer...

Men kan dere fremdeles lage mat ??

jet

Jepp, maten er fortreffelig. 8)
For min egen del må jeg si jeg også setter pris på de gode sjømat- måltidene som "gamlegutta" i dykkerklubben disker opp. Der har jeg masse å lære.

Og det er jo nettopp det som gjør turene mere interressant når forskjellige mennesker er med. Det er gøy å lære av hverandre. En homogen gruppe med hardbarka machogutter som driver dykking og diskuterer de samme temaene hver kveld MÅ jo være kjedelig. :D

JET
25-10-2002, 14:44
Ja Testosteron-innholdet kan bli noe høyt til tider, det kommer vell kanskje frem i dette forumet også av og til.

Er helt enig i at en gruppe med mange forskjellige personligheter er med på å skape litt stemning.

jet

Scubagirl
25-10-2002, 16:28
neineinei, det er blitt altfor mange jenter no, likte det mye bedre da det bare var meg og masse gutter på tur ;D ;D ;D

komodo dragon
25-10-2002, 17:27
Du får ta mors eller dronning rollen da!!! ( Scuba første dame).

Scubagirl
25-10-2002, 19:34
hehe ;D men så lenge det ikke er noen jenter på min alder (konkurrenter ;)) så skal jeg nok greie meg ;D

JET
26-10-2002, 00:22
Litt konkuranse er nå bare sundt....

jet

DKD
26-10-2002, 00:24
Du får ta mors eller dronning rollen da!!! ( Scuba første dame).

Det eneste jeg ikke liker med "dronning" rollen, må være dens dominans i visse samfunn. :D

JET
26-10-2002, 17:06
Det eneste jeg ikke liker med "dronning" rollen, må være dens dominans i visse samfunn. :D

Er helt enig Vilar, men hva hvis du var Dronningen ??

Bergenser

solcat
27-10-2002, 01:23
Har hørt litt sånn via via at der kanskje kommer en sexy, hes manne stemme til jentene.... Yippi, det hjelper visst å stå på for de som dykker med røde støvler ::)

Det er vel kanskje litt mye å be om..... Men kanskje det hadde vært mulig å få en Clooney stemme eller noe sånt deiligt noe?? :-* Eller kanskje en avstemnig? (Dykke siden ville vel ha sponset jentene sine med favoritt Hunk'en??) :D

sol

Funnygirl
27-10-2002, 14:15
Jeg er helt enig med solcat om at vi babs må få en sexy manne stemme. Det blir mye gøyere med noe slikt ;) Heia Thomas la oss få en mann........

Hilsen J

JET
27-10-2002, 19:31
vbh

Skal hilse fra Damen og si at du og hun hadde noe å diskutere
neste gang dere møtes..

jet

solcat
28-10-2002, 01:48
Hva er det man er opptatt av ? Likestilling eller dykking ?

Vidar. ;D

Likestilling over og under vann. Syntes det er kjekt å være storforlangende jeg. :P

sol

Thomas Torjusen
28-10-2002, 10:01
Hei

Har nå sendt av gårde en forespørsel til utviklere i USA om å få en egen stemme som dukker opp når man er logget på som kvinne.

Det jobbes med en mulighet for å velge melding selv. Kommer tilbake når jeg vet noe mer.

/Thomas

DKD
28-10-2002, 10:18
[quote=solcat
Likestilling over og under vann. Syntes det er kjekt å være storforlangende jeg. :P

sol

Likestilling under vann ??? Må innrømme jeg er litt usikker på hva du tenker på.

/DKD

MR.T
28-10-2002, 10:25
[Må innrømme jeg er litt usikker på hva du tenker på.
/DKD

Kanskje det menes at alle drakter skal utstyres med gylf? :o

JET
28-10-2002, 14:04
Damer i dag er alt for kravstore i forhold til hva de har å tilby....

Buddy
28-10-2002, 18:43
Damer i dag er alt for kravstore i forhold til hva de har å tilby....

Du tror ikke du er noe stor i munnen nå ?

Kanskje vi skal snakke litt med opphavet ditt neste gang vi dykker med en av dem...... ;D

B.

solcat
29-10-2002, 01:09
Kanskje det menes at alle drakter skal utstyres med gylf? :o

NEI TAKK!

Har dykket med gutter som stadig glemmer at denne superbe løsningen er åpen....

Tipper det blir en slags gammeldags måte å måle temperaturen i vannet på. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :o

sol

JET
29-10-2002, 10:12
Som et "klokt" hode sa: Gylfen kan i alle fall lukkes...

Men likestilling er jeg selvfølgelig for. Lik lønn for likt arbeid osv.

jet

Buddy
11-11-2002, 13:39
Hei

Har nå sendt av gårde en forespørsel til utviklere i USA om å få en egen stemme som dukker opp når man er logget på som kvinne.

Det jobbes med en mulighet for å velge melding selv. Kommer tilbake når jeg vet noe mer.

/Thomas

Du har ikke glemt jentene vel ??

B.

Thomas Torjusen
11-11-2002, 22:42
Du har ikke glemt jentene vel ??

B.

Jentene er det ikke mulig å glemme ;D :D

Har ingen løsning ennå. Jeg har prøvd å komme i kontakt med min gode venn Mel Gibson, men han er litt opptatt for tiden...

/Thomas