PDA

View Full Version : Treff for medlemer i Oslo....!

komodo dragon
24-10-2002, 15:54
Hei!

Lurer på om det er noen som kunne tenke seg å møte andre medlemer i klubben? Hadde vært kjempe artig om vi kunne møtes karnsje ved underwater pub også en kveld før jul. Er det noen som er med på dette?

:D :D :D :D

komodo dragon
24-10-2002, 16:13
Med dette tenkte jeg overhode ikke på noe dykketur. Tenkte da mere på å møtes, bli bedre kjent med hverandre. Karnsje det er klubber som vil komme å holde foredrag om klubben sin og vil verve medlemer. Karnsje noen vil fortelle og vise bilder av turer de har opplevd. Tenkte dette kunne vært fint å fått til. Tror mange vil synes det er artigere å møtes litt uforpliktelig på denne måten, istede for å krysse av på en plikt oppfyllende tur. Eystein han har jo masse bilder og har jo allerede vært Kingdom kome rundt med prinsessa si. han tar sikkert med noen bilder og forteller også om sin neste tur, ikke sant Eystein?

DKD
24-10-2002, 20:56
Jeg reiser endel til tigerstaden, så hvis trøndere får snike seg med og jeg får jeg noen dagers varsel, kommer jeg gjerne jeg. Hørtes ut som et sted hvor de selger pils ;D

/DKD

ScubaBoy
25-10-2002, 10:09
Hver 1ste fredag i mnd. har samler vi dykkerne våre på Underwater pub, deler ut sertifikater til nye dykkere o.l. så skal du møte dykkere er dette stedet å gå.
Neste fredag ( 1.nov. ) skal det i tillegg feires Halloween. Se på kalenderen, det er lagt inn...

ScubaBoy
25-10-2002, 10:12
Hver 1ste fredag i mnd. samles dykkerne fra Hydra på Underwater pub, deler ut sertifikater til nye dykkere o.l. så skal du møte dykkere er dette stedet å gå.
Neste fredag ( 1.nov. ) skal det i tillegg feires Halloween. Se på kalenderen, det er lagt inn...

eystein
25-10-2002, 11:55
Med dette tenkte jeg overhode ikke på noe dykketur. Tenkte da mere på å møtes, bli bedre kjent med hverandre. Karnsje det er klubber som vil komme å holde foredrag om klubben sin og vil verve medlemer. Karnsje noen vil fortelle og vise bilder av turer de har opplevd. Tenkte dette kunne vært fint å fått til. Tror mange vil synes det er artigere å møtes litt uforpliktelig på denne måten, istede for å krysse av på en plikt oppfyllende tur. Eystein han har jo masse bilder og har jo allerede vært Kingdom kome rundt med prinsessa si. han tar sikkert med noen bilder og forteller også om sin neste tur, ikke sant Eystein?

Hehe

Kan sikkert det, men jeg reiser 31.10 (altså neste torsdag) og kommer tilbake først neste høst :)

Eystein
PS: Hvordan vet du at jeg tar bilder? :P

komodo dragon
26-10-2002, 09:56
Da har vi blitt enig med Eystein (Marko polo) at vi møtes på UNDERWATER PUB!!! ONSDAG den 30 Oktober kl 18:00

Underwater pub ligger ved St. Hanshaugen i Oslo sentrum.
Puben er blitt nå noen år gammel og er fortsatt like populær. Den har spesial design, som passer navnet bra.

Jeg tok en rå sjangse med å kontakte noen av medlemene her og mange hadde heller satt pris på om vi kunne møtes en helg. Men siden Eystein tar ett SABBATH år, ville det uten tvil passe best å høre han fortelle om dette før han reiser. Dessuten har han tatt bilder før og dette vil vi gjerne se.

Så da møtes vi førstkommende Onsdag kl 18:00
Iskaldt brunt får kjøpt mot vis av dykkelappen :D :D :D
velkommen alle sammen!

Jostein
26-10-2002, 12:36
Hvordan skal vi kjenne hverandre igjen ?
Skal alle ha en sjøanemone i knapphullet :-)

Dette er ett kjempefint tilltak, prøvde selv for noen år siden å få til noe liknende, uten å lykkes.
Underwater er ett kjempefint sted, men er nok ikke rette stedet for å holde foredrag/ vise bilder.
Møtes man nede i kjelleren så er det både en røykfri avdeling rett ved murenen i akvariet, samt at den andre delen har røyking tillatt.

Personlig synest jeg kl 1800 er litt tidlig, men jeg skal i hvert fall møte opp ( litt senere ).
Må jo få i seg litt middag etter arbeide før man begynner å tylle i seg brun desert :-)

Jostein B.

DKD
26-10-2002, 20:57
I'll be there 8)

/DKD

Kjenne igjen hverandre, kanskje alle skal stille med ABC utstyr. Det går vel bra...

komodo dragon
27-10-2002, 06:39
Vi fikser vel en lapp på bordet, hvor det står Dykkeklubben.
Kl.1800 på en Onsdag. er det såfult at dete ikke finnerbordene våre. Ta med kompass da. Neida, dere finner oss ;D

komodo dragon
30-10-2002, 11:27
Da snakkes vi Kl: 18:00 i ettermiddag på Underwater pub.
(ligger ved St. Hanshaugen).

Vel møtt alle sammen! ;D ;D ;D

eystein
30-10-2002, 12:20
Noen som skal komme litt tidligere?

Kanskje jeg kommer litt før..

Eystein
PS: Jeg tar med laptop, med litt bilder fra Sharm, Son, Strømsholmen og Fornebuveggen. Noen avisutklipp og en film :)

DKD
30-10-2002, 14:12
Noen som skal komme litt tidligere?

Kanskje jeg kommer litt før..

Eystein
PS: Jeg tar med laptop, med litt bilder fra Sharm, Son, Strømsholmen og Fornebuveggen. Noen avisutklipp og en film :)

Jeg kommer 17:00

/DKD

eystein
30-10-2002, 14:16
DKD: har du en lapp med dykkesiden da?

Eystein

DKD
30-10-2002, 14:26
Jeg skal gjøre meg "synlig"

/DKD

komodo dragon
30-10-2002, 15:53
Første mann da! ;D ;D ;D

Sigve
30-10-2002, 17:40
Hei

Håper dere kan gi oss et lite referat over hvordan sammenkomsten deres gikk?? Slik at f.eks. gjengen som skal treffes i Bergen vet hva de har å vente seg...

Sigve

dirk
30-10-2002, 23:00
Treffet foregikk i meget sømmelige former det !
Vi hadde flere hyggelige utvekslinger av erfaringer både i diverse situasjoner og med litt utstyr. Ellers så bar det hele preg av at eystein drar avgårde på sin drømme-tur i morgen....

Men det var veldig hyggelig, og det vil nok uten tvil bli flere treff her i tigerstaden ! :D

Don
31-10-2002, 10:03
Takk for en trivelig kveld på UW pub i går. God tur til Jordomreiserne og måtte hell og lykke følge dem under alle hav (og dessuten er vi bare LITT misunnelige...)
Vi som holdt ut til slutt fikk forresten påfyll av det kulturelle slaget da det dukket opp et 50 talls korsangere som dro noen madrigaler...
Sees ihvertfall 1. fredag i måneden.
:D

Sigve
31-10-2002, 10:56
Hei

Hvor mange av Dykkesidens medlemmer var det som møtte opp??

Sigve

Don
31-10-2002, 11:11
Medregnet en med prematur avgang var vi 8.

...ikke så ille med tanke på at det var midt i uka, og sånn overvannssportskveld på TV3...

komodo dragon
31-10-2002, 14:13
Takk for i går! Det var moro. Alle sammen tror jeg koste seg. Mange fine diskusjoner med latter. Alle var med i diskusjonene. Synes dette var en fin gjeng. Det er også prosjektor på stedet, hvis noen vil vise video der neste gang.

Men neste gang, da må vi få til å treffes på en helg. :o