PDA

View Full Version : SPECIAL INTERVENTION GROUP !!!!!!

Timo
23-09-2008, 20:39
Hei jeg har gått et kurs i regi av SPECIAL INTERVENTION GROUP, og lærte mere der på 1 kurs en jeg har gjort på de andre 4 kurs i løpet av 2 år.
Der var utrolig mye kult utstyr med kamera komunikasjon osv osv. Lurer på om det er flere der ute som har gått dette spesial kurset innen dykking ? Jeg vil i så fall komme i kontakt med dere!

Timo
23-09-2008, 20:43
Special Intervention Group ligger på www.sig-protection.com til info (dette kurset er ikke synlig) da de egentlig kun kjører kurs for medlemmer i systemet. Men j :thumbup:eg ringte dem og kom med da de nå har åpnet for utenforstående også!!!!!!!

articfree
23-09-2008, 21:39
Hva lærte dere på et slikt kurs som er aktuellt for oss sports og teknisk dykkere her?

mgjell
26-09-2008, 19:31
Hvor ble det av resten av denne tråden?

Den var jo på minst 5 sider her om dagen.

Det var jo tidenes artigste diskusjon.

loke
26-09-2008, 19:39
ble vel for heftig for moderatorene, så de måtte sensuere ltt :) hehe

Arnt
26-09-2008, 21:43
Dette var den andre tråden om akkurat samme tema som ble postet. Sende mld om denne til mod. i håp om at denne ble slettet, men nå er iallefall en borte, og ikke er det denne...

abcort
27-09-2008, 18:30
Dette var den andre tråden om akkurat samme tema som ble postet. Sende mld om denne til mod. i håp om at denne ble slettet, men nå er iallefall en borte, og ikke er det denne...

Glem ikke at trådstarter også har mulighet til å slette tråden.
Ikke gi all kredit til moderatorer nødvendigvis.

Ole R

Arnt
27-09-2008, 19:04

Glem ikke at trådstarter også har mulighet til å slette tråden.
Ikke gi all kredit til moderatorer nødvendigvis.

Ole R

Trådstarter har ikke rettigheter til å slette hele tråder...

Da hadde det blitt kaos og alt arbeid man la ned i en aktuell
tråd ville vært bortkasta.. Hadde ALDRI hengt på ett slikt forum
jeg iallefall.