PDA

View Full Version : Et lite hjertesukk...

Heidi
08-10-2002, 18:24
:'( Siden dette er forum for den som ikke har noe å si, men vil si det alikevell så vil jeg bare fortelle at det ble 2-to-II dykk på meg i sommer.

Sesongen er over for meg og min semidry og antallet dykk svarer ikke til forventningene.

Her må noe drastisk gjøres!

1. Kjøpe tørrdrakt
2. Bli med på flere turer
3. Skaffe meg et større nettverk av buddys
4. Få min "gamle" buddy ut i vannet igjen

Punktenes rekkefølge er tilfeldig ;)

Takk for i sommer og takk for at du "hørte" på min klagesang!

Hilsen Heidi som ønsker seg penger til jul ;D

Sigve
08-10-2002, 19:44
Hei Heidi

Hvordan definerer du sommeren? Fra mai/juni til september/oktober, eller?? Dersom du bare kan dykke om sommeren p.g.a. semidry drakt, så ville jeg investert i en tørrdrakt dersom jeg var deg. Tror punkt 1 og 3 er svært sentrale punkter dersom du har tenkt å dykke mer... Lykke til!

Sigve

Scubagirl
08-10-2002, 20:24
Må snart krype inn i tørrdrakten min jeg og.... det har jo vært varmt i sjøen i hele høst, perfekt for våt/semi.... men så fikk jeg dykkeforbud :'( :'( :'( akkurat no når det var digg å endelig ha noe ant enn tørrdrakt!! og forventet antall dykk er ikke som forventet her heller... så da får jeg klage litt her med deg Heidi ;D

Diver_DAD
08-10-2002, 20:39
Dette høres ikke bra ut :'(

Kjøp deg en tørrdrakt og få deg noen ordentlige venner ;)
Så blir alt så mye bedre :D

Arnt_Marius
08-10-2002, 21:37
Punkt 1 er vesentlig, og punkt 3, der kommer jo vi inn i bildet =)

Heidi
11-10-2002, 14:40
Hei Heidi

Hvordan definerer du sommeren? Fra mai/juni til september/oktober, eller?? Dersom du bare kan dykke om sommeren p.g.a. semidry drakt, så ville jeg investert i en tørrdrakt dersom jeg var deg. Tror punkt 1 og 3 er svært sentrale punkter dersom du har tenkt å dykke mer... Lykke til!

Sigve

Sommeren er sånn ca mai til sept ja. Blir altfor kaldt før/etter det (akkurat som om jeg har prøvd...)
Går for 1&3 og satser knallhardt på et nytt år med mye dykking. Ser Hydra snart har nattsalg igjen...

Heidi

Pompel
11-10-2002, 16:05
Huff Heidi
Jeg forstår klagesangen din godt jeg 2 dykk på en hel sommer er ikke mye. Det er faktisk så lite at du knapt holder vannfølelsen ved like. Så gakk henn og kjøp deg tørrdrakt. Vinterdykkene er vakre med god sikt. Om du ikke dykker før neste sommer så blir det nesten som å starte på nytt, men utnom kurs. Litt skummelt med andre ord. Dykker du lite så gå i det minst i svømmehllen innimellom for å holde vannfølelsen ved like.

Arne K.

Orca
11-10-2002, 22:18
Jeg har også bare fått 2 dykk i sommer, men til gjengjeld så fikk jeg en sønn i Januar. Det er jo inndirekte hans skyld at jeg ikke har dykket, men det er verdt det:)

Diver_DAD
12-10-2002, 07:38
Jeg har også bare fått 2 dykk i sommer, men til gjengjeld så fikk jeg en sønn i Januar. Det er jo inndirekte hans skyld at jeg ikke har dykket, men det er verdt det:)

Det er jo lenge siden januar ?!?!?! ;)

Orca
12-10-2002, 19:41

Det er jo lenge siden januar ?!?!?! ;)

Det er sant, men når man jobber resten av uka så er ikke mor bestandig like glad for at man bruker helga på andre ting en å hjelpe til hjemme ( jada, jeg er klar over at man kan høre lyden av filt mot parkett når jeg går).

cecca_i
12-10-2002, 21:25
anbefales på det sterkeste og invistere i en tørr drakt.di beste dykkene min i norger har æ fått på vinteren,,med et par minus grader i lufta. :o
sees kansje ved vann kanten til vintern? ;D

DKD
16-10-2002, 00:09
Det er lov til å klage. Da har man definert problemet, og kan gjøre noe med det.

/DKD :D

JET
29-10-2002, 17:28
Har du funnet en ny Tørrdrakt nå ?

jet ;)

Heidi
31-10-2002, 19:57
Har du funnet en ny Tørrdrakt nå ?

jet ;)

Tørrdrakter finner jeg hele tiden, men jeg finner ingen penger ;)

JET
31-10-2002, 20:51
Du kan jo prøve å gjøre en avtale med Thomas.
Du klikker x ganger på reklame bannerene og han sponser drakt med Dykkesiden.com på????

Det må da være en god deal for begge parter !

jet