PDA

View Full Version : DEMA 2007, hvem tar turen over i år?

remi
23-07-2007, 20:00
DEMA-messen arrangeres i år i Orlando ( igjen ) fra 31. oktober til 3. november

her er hva messen inneholder i år, i følge utenlandske kilder :-)

DEMA Show 2007

DEMA Show 2007 is the only international trade-only event for the diving, action water sports and adventure travel industries.

More than 11,000 professionals will gather in Orlando, Florida, October 31 - November 3 to combine business, pleasure,
education and diving and discover the treasure of DEMA Show 2007. The DEMA Show website is the virtual home of DEMA
Show! Visit this site often for continuous news and updates on all the goings-on at the show.

Here is what you will find at DEMA Show 2007:

- More than 650 exhibits featuring the leading dive equipment manufacturers, travel destinations, water sports apparel, and services.

- DEMA sponsored seminars on state-of-the industry topics.

- The DEMA Retailer Resource Center -- an interactive display area and educational program that provides retailers with the latest tools and industry best-practices.

- Dive training agencies and exhibitor sponsored seminars

- The premier industry networking event of 2007, the DEMA Awards Party.

- The exciting after-hours socializing and networking opportunities that Orlando offers.

visit www.dema.org .

KOMPRESSOR
23-07-2007, 20:37
Jeg regner med avholdslaget Stridh stiller eget lag i stafetten i år også! ;D

Hold meg gjerne oppdatert hvis dere kommer over gunstige flybilletter og hotell. Jeg ønsket meg tur i fjor men det nøtta jo ikke da. Det er jo liksom slikt små bedrifter kan bruke penger på, i stedet for å produsere skattbart overskudd, ikke sant? :angel:

remi
23-07-2007, 21:10
Jeg regner med avholdslaget Stridh stiller eget lag i stafetten i år også! ;D

Hold meg gjerne oppdatert hvis dere kommer over gunstige flybilletter og hotell. Jeg ønsket meg tur i fjor men det nøtta jo ikke da. Det er jo liksom slikt små bedrifter kan bruke penger på, i stedet for å produsere skattbart overskudd, ikke sant? :angel:

regnestykket for småbedrifter er enkelt, det gjelder å bruke så mye penger at fradraget dekker reise og opphold ;D

når det gjelder avholds eller ikke så tror jeg at hvis det blit tur i år så blir nok inntaket begrenset til den ene kvelden det er hensiktsmessig, og da i moderate mengder, jeg synes ikke du skal bruke den las-vegas turen mot folk som ikke var skyld i den uheldige rekken med omstendigheter :D

remi

KOMPRESSOR
23-07-2007, 21:35
Som sagt, hold meg oppdatert. -Så får vi se hva som er mulig å få til i år! 8) ;D

hjorthol
23-07-2007, 23:43
skulle gjerne høyrd litt meir om den vegas turen.? ;D

JonORunde
23-07-2007, 23:47
What happens in Vegas, stays in Vegas :)

Eller -kanskje ikke alltid >:D

jono