PDA

View Full Version : Hai mating

Fenre
08-10-2002, 03:46
heisann folks!
Lenge siden jeg har skrevet noe her, men naa har jeg faatt et lite dilemma. Er fortiden i Carins, skal ut paa en fire dagers dykketur i ettermiddag. Problemet mitt er at det der skal foregaa noe de kaller for hai mating. Altsaa at de slipper mat i havet for aa faa saa mye hai som mulig dit, mens vi dykkere sitter paa bunnen aa ser paa.
Vet liksom ikke helt hva jeg mener om dette. Paa en side digger jeg hai, saa det vil bli en bra opplevelse (haaper jeg), men paa en annen side "fucker" vel dette opp systemet i havet en del, og det er jeg ikke noe stor fan av. Hva mener dere? Er dette OK, eller burde jeg ha tenkt meg litt mer om for jeg kjopte turen? ???
Haaper noen av dere har synspunkter paa dette....
Reisehilsen fra Anders

Diver_DAD
08-10-2002, 21:10
Ikke gidd å dykk med de kjiipe haiene ;)
JA det fucker opp fiske/hav tinga !
Og så lenge vi turistene betaler dem for det så fortsetter de !
Men Hai er stilig :-\

komodo dragon
09-10-2002, 17:37
Førs vil jeg bare minne om at Australere er jo kjeltringer, noe som de er fryktelig stolte over, og forklarer hvorfor de bor der nede

Jeg skal ikke utale meg formye om denne turen din, spesielt siden Jeg ikke vet hva hele saken går ut på, ved din tur.

Jeg har dykket med flere Sør Afrikanere, som kommer i fra Cape town. De er ikke i tvil om at hai angrep mot spesielt surfere hadde økt på grunn av burdykking, kombinert med mating. (I dette tilfellet mener Jeg burdykking hvor guidene sprer griseblod og føde, utenfor og i rundt bur hvor turister sitter inni). Haien angriper da buret og stanger inni gitteret...o.s.v.