PDA

View Full Version : Nettbutikker???

geirwalbo
22-09-2002, 21:18
Noen som kan gi meg tips om nettbutikker for dykkerutstyr, hvor man slipper å betale på forskudd. På Scubastore må man nemlig sende penger til spania først før de sender utstyret, lit riski. greit å kunne betale når man henter varene på posten.

riggs
22-09-2002, 23:40
Hei der!!

sant nok, det er alltid risk med å betale på forhånd. Bestilte tidligere i sommer div. utstyr fra scubastore. Har bare positive ting å melde om dem.. fikk også rabatt, 10 % når jeg bestilte over 10 000.,- norske. eneste jeg kan utsette noe på er befrakteren... det tok dem 20 dager å få varene til meg...
Jeg kommer til å bestille mere over nettet. det er voldsomt med penger å spare... :)

Ragge

Elmek
24-09-2002, 09:56
Har ikke noe annet en positivt å si om Scubastore. ;D

Jeg fikk varene i løpet av 2 døgn.

Jonas
24-09-2002, 15:29
Jeg handla en Apeks ventil hos Poseidon Service, og de sendte det i oppkrav. Virker ikke som om de har "nett"butikk men de har en egen side på sine websider med mye utstyr og priser. Og den ventilen jeg kjøpte ATX200 var mye billigere her en andre steder jeg har sjekket.

Jonas

Hero
24-09-2002, 22:50
Bestilte 2 backup lykter fra Scubastore, og 22 timer etter at jeg la inn bestillingen kom postmannen inn på kontoret med lyktene... :o
Jonas: Er du fornøyd med ATX 200 ventilen din?

-I

Jonas
25-09-2002, 19:14
Har kun hatt omkring 10 dykk, men ja .... jeg er fornøyd. Nå har jeg riktignok ikke noe annet å sammenlikne med (dette er min første ventil), men jeg synes ihvertfall den er god å puste i. Fikk forklart at det ikke var så mye forskjell på de forskjellige modellene fra Apeks, foruten utformingen og designet på førstetrinnet + den skruknotten på 2.trinnet. Men jeg valgte nå den nyeste modellen jeg da :)
Den så jo litt kuul ut også .... svart å greier.

Jonas