PDA

View Full Version : Dykking med GarD DinI / onsdag 21. mai

Gard Dini
18-05-2003, 21:15
Hei! Møt opp onsdag 21. mai kl. 18 00 til et eksklusiv dykketreff med GarD DinI. Ta med utstyr og godt humør dykk med en av vår tids mest profesjonelle dykkere, GarD DinI.
Tillsammen har jeg arrangert over 100 "GarD DinI Dykketreff" ,men dette treffet har merkelig nok vært lite populært. Sist onsdag gikk det så mye bra på tv at ingen dykkere møtte opp! Før det igjen var det påskeferie. Og lignende begivenheter har hendt samtidig, slik at ikke et eneste dykketreff har blitt gjennomført. Men nå gir jeg verden en ny sjanse!

VELKOMMEN TIL "GarD DinI - Dykketreff" Onsdag 21. mai kl. 18. 00.

Thomas Torjusen
18-05-2003, 21:33
Hva er Gardini Dykkertreff?

/Thomas

Elmek
19-05-2003, 00:04
Og hvorfor har man ikke hørt om dette før ???

thostr
19-05-2003, 00:09
http://www.klmfanklubb.com/navn.html

Kanskje Filialsjef Thomas Havrenakke burde renske opp i brukersiloen?

Gard Dini
19-05-2003, 18:56
Hey, Hvordan kom du fram til at det var klmfanklubb sine sider jeg hadde hentet navnet fra?

synderen
20-05-2003, 17:05
http://www.klmfanklubb.com/navn.html

Kanskje Filialsjef Thomas Havrenakke burde renske opp i brukersiloen?

Ja kanskje han burde det... ;D

Elmek
21-05-2003, 17:49
Hey, Hvordan kom du fram til at det var klmfanklubb sine sider jeg hadde hentet navnet fra?

Det er mange kloke hoder her på nette ;)

Søk på google og du får svar ;D

Gard Dini
21-05-2003, 20:51
Okey, trodde et øyeblikk at han var medlem i KLM-Fanklubb.
Det er nemlig jeg og den er utrolig bra. Nok om det. Jeg har fått noen klager for at innleggene mine ikke handler nok om dykking. Dermed skal jeg fra nå av bare3 skrive dykkerelaterte innlegg. Okey, Folkens Det møtte INGEN opp på dagens dykketreff heller. Det var verdens siste sjansje.....
mvh GarD DinI

tarjeiv
21-05-2003, 21:16
Okey, trodde et øyeblikk at han var medlem i KLM-Fanklubb.
Det er nemlig jeg og den er utrolig bra. Nok om det. Jeg har fått noen klager for at innleggene mine ikke handler nok om dykking. Dermed skal jeg fra nå av bare3 skrive dykkerelaterte innlegg. Okey, Folkens Det møtte INGEN opp på dagens dykketreff heller. Det var verdens siste sjansje.....
mvh GarD DinI

Men når du sier at du er "en av vår tids mest profesjonelle dykkere" og ikke klarer å forklare hva du mener med dette, i tillegg til at du ikke oppgir HVOR man skal møte, så er det kanskje ikke så rart at dykketurene dine ikke er så populære.........

- Tarjeiv

Gard Dini
21-05-2003, 21:26
"en av vår tids mest profesjonelle dykkere" er bare et salgstriks. jeg skrev ikke dykketid fordi jeg mente at folk kunne sende melding og melde seg på. dette kom litt uklart fram.

Dykking er fint, men nå låser jeg denne diskusjonen. flere innvendinger mot meg og mine innlegg? Ikke nøl med å sende meg melding!!!!!

mvh. GarD DinI

luftbobla
24-06-2003, 00:05
Like profesjonell til å dykke som dårlig til å låse også? ;D