PDA

View Full Version : Treff i østre oslofjord søn 29. jan?

puslingper
24-01-2006, 21:46
Det er lenge siden jeg har vært i vannet, så det er på tide igjen nå. Det viser seg at min faste buddy (både over og under vann) feiger ut i kulda, så jeg er buddy-løs. Men hva gjør vel det for et medlem av DKTV ;D

Jeg kunne tenke meg et sted på østsiden av oslofjorden på et menneskelig tidspunkt (12 eller deromkring). Jeg er alene i bil fra Holmlia, så jeg kan hjelpe med transport. Og kanskje en kake også... Og en termos med kaffe...

Anyone ???

Stein :-)

Jonas Isaksen
26-01-2006, 05:04
[quote=puslingper
Jeg kunne tenke meg et sted på østsiden av oslofjorden på et menneskelig tidspunkt (12 eller deromkring).
[/quote]

Likte spesielt det med menneskelig tidspunkt, men vet ikke pt hvor jeg er på søndag .......h.........SAS..... >:D

Må komme meg i vannet i 2006, men kan du ikke sende meg et pm med mobil så skal jeg kontakte deg senest søndag, MENNESKELIG tidspunkt :thumbup:

1 eller 2 dykk?

puslingper
26-01-2006, 07:53
Planen min var i utgangspunktet ett dykk, men jeg kan egentlig stille med to flasker så kanskje det blir to dykk også?

PM med mobilnummer er underveis. Og for ordens skyld, dette innlegget er skrevet på et umenneskelig tidspunkt ;D

JonORunde
26-01-2006, 09:15
Uansett kor mange flasker som ligg i bilen, er dette tida for eitt dykk :)

Det er ca 2 grader i vatnet, om du er heldig

Var ute med sjøtrollet i går, og hadde eit flott dykk ved Oskarsborg, men kaldt var det ja...

Jon O

puslingper
26-01-2006, 09:35
Men du er varm igjen til søndag, vel? Så er det jo bare å bli med på tur :D

JonORunde
26-01-2006, 12:03
Men du er varm igjen til søndag, vel? Så er det jo bare å bli med på tur :D

Eg er varm igjen no!

Men eg skal vere med på eit (grunn)kurs i helga, så eg kjem til å vere rimeleg nedkjølt etter det..

jon o

Runeedvin
26-01-2006, 19:35
Jeg skal bli med og dykke ved siden av grunnkurset, så hvis du vil være på kjøvangen i titiden så svømmer jeg. ellers kan vi møtes til nattdykk etterpå (etter 2 dykk)? et sted jeg faar fylt luft.

JonORunde
26-01-2006, 20:37
Eitt eller anna fortel meg at etter ein dag i vatnet, er det ikkje sikkert eg har så _veldig_ lyst på eit nattdykk etterpå :)

MEn vi kan jo sikkert finne på noke moro innimellom på dagtid!

JOn

Runeedvin
27-01-2006, 00:16
Spekkhuggersafari og grilling?

blippblopp
27-01-2006, 00:54
søren også, kan desverre ikke være med siden jeg er i afrika da... akk & ve!

hils fisken!
---.k.---