PDA

View Full Version : DKTV-treff lørdag 14. januar?

IMJ
11-01-2006, 13:15
Hei alle sammen!

Føler jeg bør komme meg ned på jorda igjen etter dykk i Molde med over 30 meters sikt! Derfor foreslår jeg et lite dykketreff på lørdag, noen interesse for dette?
Blir vi mange nok kan det jo hende det blir kake også :D

Kan godt tenke meg å dykke på Hvitsten igjen etter at jeg hadde et flott 83- minutters dykk sist jeg var der, men er åpen for andre forslag.

Ingrid

blippblopp
11-01-2006, 13:19
Du må være en av dem som ikke har lest Linns tråd om pils på kvelden den 13. januar? :)

edit: kan ikke månedsnavn

JonORunde
11-01-2006, 13:32
Eg skal opp litt tidleg på laurdag, då eg skal ha lørdagsdykk for eit dykkesenter vi ikkje reklamerer for :-)

Men, ein plan kan jo vere å komme til Nordre Spro Brygge den 14. _seint_ på dagen.

Lørdagsdykket klokka 10:00 utgår nok for dei som skal treffe Linn, men vi er jo ferdig ca. i 14-16-tida regner eg med.

Og da kan _eg_ dykke ;D

Og eg er glad for å få ein buddy eller fem som liker å sove om morgonen.

Nordre Spro i går var nydelig, god sikt (faktisk) og vannvittig flotte mudderbunnsjøroser.
Kan noken som ikkje har drukna kamera ta det med å ta litt bilder av dei?
Såg og ein rognkjeks/kall? -raud og fin, som eg lett kunne fått flotte bilder av :(

Jon O

IMJ
11-01-2006, 13:51
Du må være en av dem som ikke har lest Linns tråd om pils på kvelden den 13. februar? :)

13. februar er jo lenge til ;)

Skulle gjerne hatt et dykk på søndagen, men da er jeg utkomandrert til å spille på to juletrefester >:(

tonepone
11-01-2006, 13:56
Siden jeg er ufrivillig ikkedykkene for tida, kan jeg ikke være med til lørdag.. I tillegg skal jeg drikke meg full fredag.. Men om dere er på strekningen Oslo-Halden lørdag, når jeg skal hjem, er det ikke umulig at jeg dukker opp å sier hei..

Bli med en liten tur på scuba fredag også??

Klem

blippblopp
11-01-2006, 13:56
Du må være en av dem som ikke har lest Linns tråd om pils på kvelden den 13. februar? :)

13. februar er jo lenge til ;)

Skulle gjerne hatt et dykk på søndagen, men da er jeg utkomandrert til å spille på to juletrefester >:(

mente januar! husker ikke navnet og rekkefølgen på månedene...
men det er jaffal fredag førskommende. i overimorra.

~k~

IMJ
11-01-2006, 14:05
Tja, hmm, kanskje en tur på Scuba fredag også ja;-) Tenkte meg på reiselivsmessa på Lillestrøm fredag, må jo få noen tips til Australiaturen til sommeren ;D Da kan det jo passe å være litt sosial etterpå.

Men hva med litt senere på dagen da? Skal uansett bare ha ett dykk, så da kan man jo starte sent?

Eller?

steinbiten
11-01-2006, 14:14
Jeg er klar for å dykke litt sent på lørdagen da jeg må jobbe noen timer først på dagen.

Steinbiten :)

JonORunde
11-01-2006, 14:44
Dokke får komme til Nordre Spro ein tur da, så skal det nok bli dykking!

14-15-tida, eller så?

Jon O

tonepone
11-01-2006, 14:46
(Hvor er nordre spro?)

Tonepone, i total mangel på geografi kunnskaper...

JonORunde
11-01-2006, 14:54
Nordre Spro brygge på Nesodden, -den ligg rett ved sidan av Søndre Spro brygge :)

Eg bruker å køyre til Fagerstrand, og så fortsette "rett fram" (retning Oslo i luftlinje ca.), så kjem det først ei avkjøring til Søndre, så Nordre Spro brygge.

Jon O

blippblopp
11-01-2006, 14:55
Dokke får komme til Nordre Spro ein tur da, så skal det nok bli dykking!

14-15-tida, eller så?

Jon O

det burde være iorden for dem som går tidlig hjem på fredag, i hvert fall... :-*

~k~

IMJ
11-01-2006, 15:12
14-15-tiden på Nordre Spro høres bra ut, da kan de som evt er våkne om morgenen rekke to dykk, og de som har vært på Scuba være våkne nok til ett dykk :thumbup:

steinbiten
11-01-2006, 16:26
Jeg kan nok være der i 15 tiden. Hva med prodykk istedenfor? Det ligger jo rett bortenfor (2-3 min med bil) Der får vi jo fyllt luft og det vi måtte behøve. Bare et forslag:)

Steinbiten :)

Froskemannen
11-01-2006, 16:43
Jeg står over grunnet tidligere nevnte utskeielse på fredag, kombinert med allerede frynsete rykte om å stille opp på dykketur i tide.

JonOrunde: Rød = kall, grønn = kjeks (hann/hunn). Det er sikkert noen med kamera der ;)

Mvh Christian

JonORunde
11-01-2006, 17:00
Frosk: Jepp, da var det ein kall vi såg, den sto veldig stille og var uredd. -eller redd men turte ikkje bevege seg, kva veit vel eg..

Poenget med Nordre Spro, er at eg allereide er der, ikledd tørrdrakt, med dykkerutstyr spreidd utover bakken, så mitt forslag var berre fordi det var enklere.

Desuten er mudderbunnsjørosene kjempefine der!

Jon O

IMJ
13-01-2006, 13:19
Hei!

Jeg stiller med en buddy på Nordre Spro i 14-15-tiden. Håper å se flere der da :D

Ingrid

ash
13-01-2006, 14:36
Hei

Jeg og en til kommer kanskje også

Asbjørn :)

Kristian R-J
13-01-2006, 15:29
Regner med å komme jeg óg. Muligens med en buddy.