PDA

View Full Version : Favoritt aktivitetar utenom dykking?

Mathilde
06-12-2005, 20:43
Eg har drevet mest med dykking om sommaren. Det er likevel nok å drive med.

Eg drive med: seiling, svømming, fiolin, piano, handball, orkester og vennane
mine :).(Må inrømme at eg spiller litt Sims og).

Hilsen Mathilde

dykke-gal
06-12-2005, 21:10
hei

jeg spille fotball,data eller ligger eg hjemme og sløver :D

Svein-Sondre
08-12-2005, 15:52
Eg liker og så gitar og litt seiling ::) Har og så en hund eg må gå på tur med hunden min Han heiter "Boffen" ;D

divingerik
23-12-2005, 20:01
Digger å spille klarinett ;D

tord
28-12-2005, 17:36
akvarie..

blir vel det omvendt proposjonale av dykking.
Ta under vann på land og studere det...

Evil Diver
28-12-2005, 18:10
Bål og kaffi, evt granbarte om det er dykkingpå tapeten i nær framtid.
Volleyball og bading er også festlig.

camillah
17-02-2006, 17:11
spiller klarinett i korpset...og danser freestyle!!! ;D ;D

Thomas Torjusen
17-02-2006, 17:25
Sykling, tennis, slalom og biljard :)

/Thomas

Scubagirl
17-02-2006, 17:32
Finnes det andre aktiviteter? ??? ;D
Må innrømme at jeg samler på pingviner jeg da, har vel over 400 stykker så det er litt å holde styr på (neida de løper jo ikke vekk da men)
Bading om sommeren er jo gøy, og så tar jo nettdykkingen min her inne litt tid ;) Akvarie har jeg... Og studere marinbiologi gjør jeg jaggu også, tror ikke jeg gjør mye som ikke har noe med havet å gjøre jeg gitt :o

eios
17-02-2006, 19:26
Jepp, getting there:

Før : D/F Eios Bombard 600 / 175 hk 20 fot....... :engel1

Nå : Carson Challenger 660 hk 29 fot..... :action7

Eirik 8)

sigstens
17-02-2006, 20:23
Skikkelig OT-

Den der var rett og slett SYYYKT [size=14pt]RÅ[!/size]

Er det overskuddsmateriell fra force'n eller er du bare sååå klar?

Regner med den drikker sine litre med diesel. Hva blir drivstoff utgifter i timen, og hvilken fart gjør vidunderet?

Siggen

eios
17-02-2006, 22:27
Skikkelig OT-

Den der var rett og slett SYYYKT [size=14pt]R[!/size]

Er det overskuddsmateriell fra force'n eller er du bare sååå klar?

Regner med den drikker sine litre med diesel. Hva blir drivstoff utgifter i timen, og hvilken fart gjør vidunderet?

Siggen

Ska hentan i mårå lørdag, 2x 330 cummins med tri max overflatedrev , båten går så det grine, fart ikke målt av meg, men ca 50 knop. ska måla i mårå he he. jada den bruker diesel ;D

E 8)

Dokern
17-02-2006, 22:54
DEN VAR KJÆMPE RÅ.
HAR EN RIB SOM Å GJØR 50.KNOP.
D E BARE HERLIG. ;D :thumbup:

Idar O
17-02-2006, 23:04
Alt blir vell mye bedre etter en retusjing på pc'n :) Men uten om dykking så er det paragliding som står høyt, men siden jeg innstruerer så blir det mere kurs enn flyging for å si det slik :)

toppskarv
17-02-2006, 23:22
siden jeg er 2 barns far så blir det lite aktivitet
uten om dykkinga jeg "sniker"meg til enkelte dager
har begynt med mere å mere nattdykk etter unga sover ;D
mvh toppskarv

camillah
20-02-2006, 20:10
på sommeren kjører jeg båt da...og bader maasse..bor rett ved vanet så da blir det en del bading om dagen..ca.7 m ned til vannet fra verandaen.. :loveu: :loveu: :banana: hehe...hadde vært utenkelig å ikke ha vann i nærheten ... :-\\

divingerik
21-02-2006, 14:14
Nei, nå skal jeg jammen begynne i ishoeckey også 8)

Einar
21-02-2006, 23:41
Jakt, fiske og friluftsliv. Hund, unger og litt fotball og litt motorsykkel. Alt detta ved siden av dykkingen, eller dykkingen ved siden av alt detta ;)

ew

Zauron
22-02-2006, 17:15
Trening, utedøgn, båltenning, begynnte med bading men måtte gi opp, er nå mer en freelance bader.

Flinte
30-11-2006, 18:33
Driver med innebandy ,pc ellers så sløver jeg bare...

jorn
30-11-2006, 18:48
siden jeg er 2 barns far så blir det lite aktivitet
uten om dykkinga jeg "sniker"meg til enkelte dager
har begynt med mere å mere nattdykk etter unga sover ;D
mvh toppskarv

Hehe trodde det kunne bli veldig mye aktivitet med 2 unger under taket ::)

Selv liker jeg jakt, fiske, fjellturer, jakt, fiske, jakt, sløve med dataen, sykling. Må vel ta en grotteur snart. Er lenge siden jeg har gjordt det.
Nevnte jeg at jeg liker jakt?

Andreas
30-11-2006, 19:18
...ellers så sløver jeg bare...

Oi - det er lenge siden det! Hvordan gjør man det igjen... ?

Tre barn.
Kone.
Jobb.

.
.
.

Men, ja: foto, ski (nedoverbakke), sykling i skauen, musikk, mye matlaging (sushi for tiden), vin, bøker, film-film-film (og litt mer film), kajakk, obskure saker og uvanlige men gode og snille folk.

... og tre barn, kåna, og jobb.

A.

EDIT: He, he... "Young D". Så det først nå. Forty years old and still so useful.

Thomas Torjusen
02-12-2006, 19:22
Oi - det er lenge siden det! Hvordan gjør man det igjen... ?

Tre barn.
Kone.
Jobb.

.
.
.

Men, ja: foto, ski (nedoverbakke), sykling i skauen, musikk, mye matlaging (sushi for tiden), vin, bøker, film-film-film (og litt mer film) og uvanlige men gode og snille folk.

... og tre barn, kåna, og jobb.

A.

EDIT: He, he... "Young D". Så det først nå. Forty years old and still so useful.

He he - den passet på meg også, mon tro om vi er i slekt :)

Har kun tatt bort ", kajakk, obskure saker " samt rettet "40" til "Almost 40"

:) :)

/Thomas

Mr. Hansen
02-12-2006, 21:45
Trener på den perfekte swingen så den kan prestere i en Hole in One. Ellers blir det å lufte dyret litt av og til, den med 2 hjul, 640ccm og kommer fra Austria.

Sid*
02-12-2006, 22:18
I tillegg til jobb og kone og 5 unger – hvorav to på ett år – og 2 bikkjer går det i fisking, ski (både ned- og bortover), overnatting i skog og mark i ”kjempelavvu”, bålbrenning og stekehelle, hytteliv ved sjøen og familiebading i det nye flotte Osbadet.

Andrei
02-12-2006, 23:43
må si som det ble sagt lenger opp.. finnes det non andre aktiviteter? Likte litt mekking på biler, og biler generelt før jeg begynte med dykking, men etter dykking, ikke tid til noe annet;) Nå har jeg en liten en på vei, så da kan det hende det blir et ytterst lite avbrekk, men jeg satser ikke på å legge dykkinga på hylla for å si det sånn.. Dykkinga vandre hånd i hånd med livet:) Og de slipper ikke taket;) Ellers så liker jeg å slappe av foran pcn og ta meg en (alkoholfri da jeg skal dykke som regel, enten senere, eller i morgen) øl, mens jeg surfer alt av tenkelige dykkesider verden over:) Fritidsproblemer? Ikke jeg i allefall..

Mvh Espen Steinsvik

Andreas
02-12-2006, 23:55
He he - den passet på meg også, mon tro om vi er i slekt :)

Har kun tatt bort ", kajakk, obskure saker " samt rettet "40" til "Almost 40"

:) :)

/Thomas

Morsomt - nok spesielle ting i den listen til at det ikke var veldig fort gjort. Har du også et fødselsmerke på venstre side av ryggen formet som en hammerhai og en uforklarlig dragning mot formfulle blondiner?

A.

Busdiver
02-12-2006, 23:57
Utenom min nesten altoppslukende dykke-interesse sysler jeg med fotografering (over og under vann), fisking, veteranbuss-vedlikehold (medlem i Rutebilhistorisk Forening), og turer med vår veterancampingbuss rundt omkring samt pistolskyting. Liker også å mekke og reparere på alt som ikke er i orden lenger.

Dag, Stavern

Edit:
Oooooops! Så nå i etterkant at denne tråden var starta i Young D-gruppen, - og fort overtatt av mer "rustne herrer"! Men bra er det kanskje så lenge vi slipper å betrakte oss som "voksne".... ;D

spetznaz
03-12-2006, 01:02
Tja generell og allsidig trening. Klatring er en aktivitet som kommer mer og mer, men foreløpig så begrenser det seg til innebouldring. En akivitet jeg hadde holdt mye mer på med om døgnet hadde 30timer istedet for de vanlige 24. Ellers så er det en ganske stor foto interesse. Det går litt opp og ned, veldig lite de siste 5 mnd men slik er jo livet. Photoshop blir nok plukket frem snart. kan ikke la gamle ferdigheter ruste helt vekk ;)

JBya
03-12-2006, 21:46
Siden dykking regnes som livsstil får jeg heller si det slik. Den lille fritiden som ikke går til dykking går til ridetur med egen hest, tur med hund, elvekajakk og brettseiling sommerstid.