PDA

View Full Version : Hentet ut fra "Medlemmer i DKTV"

Diver_DAD
01-11-2005, 13:57
Skal listen stå i alfabetisk rekkefølge eller etter medlems nr ?

JB

tonepone
02-11-2005, 08:43
Tja... Si det Jarle.. Hva mener du??

Diver_DAD
02-11-2005, 12:30
Tja... Si det Jarle.. Hva mener du??

Vel ... Om jeg har lavt medlemsnr. er det kuult om det står slik at jeg er blandt de første !

:D

Froskemannen
02-11-2005, 12:40
Ta det alfabetisk... så kan Xiver_DAD står sist ;D

ChrS

Diver_DAD
02-11-2005, 12:58
Zroskemannen kommer etter X

Thomas Torjusen
02-11-2005, 14:07
Zroskemannen kommer etter X

åååååååååååååThomas kommer i alle fall til slutt.... :)

/Thomas

tonepone
07-11-2005, 11:04
Jeg telte nettop 32 medlemmer i vår selebre klubb....

Slett ikke ille detta folkens!!!!

Andreas
12-11-2005, 19:15
Sløve Tonepone oppdaterte ikke lista i farta i sted.. Men nå er den oppdatert!!!

Men sløvepoon har ennå ikke sortert lista, trur eg? :D
Eller er det etter medlemsnummer-rekkefølge og jeg har blitt gitt nummer 42?

Alle var da enige om at alfabetisert liste er best?!?

Andreas :D

blippblopp
12-11-2005, 19:20
Sløve Tonepone oppdaterte ikke lista i farta i sted.. Men nå er den oppdatert!!!

Men sløvepoon har ennå ikke sortert lista, trur eg? :D
Eller er det etter medlemsnummer-rekkefølge og jeg har blitt gitt nummer 42?

Alle var da enige om at alfabetisert liste er best?!?

Andreas :D

ække enig om noenting, jeg! :D

Andreas
12-11-2005, 19:25
Kanskje den er sortert etter IQ - kanhende det er forklaringen?

RED: (Nå sier jeg ikke noe om det er sortert fra lavest til høyest, da, eller motsatt, i tilfelle noen lot seg støte ... :D )

blippblopp
12-11-2005, 19:43

da forstår jeg bedre!
er man høyt opp på lista makter man åpne dører, mens vi som er lengre uti lista får tida til å gå ved å konstruere romraketter!

det er en forklaring på alt! :D

Andreas
12-11-2005, 19:46

da forstår jeg bedre!
er man høyt opp på lista makter man åpne dører, mens vi som er lengre uti lista får tida til å gå ved å konstruere romraketter!

Tror den starter på å knytte skolisser...

blippblopp
12-11-2005, 20:11

da forstår jeg bedre!

Tror den starter på å knytte skolisser...

Hey! Jeg knyter da ikke lissene når jeg skal dykke!!

Scubagirl
12-11-2005, 20:18

Ikke jeg heller... ??? Har strikk på svømmeføttene og glidelås i drakten jeg(er ikke så flink med knapper)

blippblopp
12-11-2005, 20:28

Ikke jeg heller... ??? Har strikk på svømmeføttene og glidelås i drakten jeg(er ikke så flink med knapper)

Ja, der kan man se! Lisser er for nisser! :D

k.o.s.
12-11-2005, 23:21
Burde vi ikke samles med konkuranse på akkurat dette området? Hvem som er verdig øverste plassen på lista? Hva med dykkeoppgaver (praktiske og teoretiske) på 30 meter (så smekker vi den sammen med en prøve i håndtere dybderus..).

Selv vet jeg nå: Hvem jeg er, hvor gammel jeg er, personnummeret mitt, hvordan navnet mitt staves baklenges, hvor mye luft jeg har igjen og hvor mange minutter det er til deko. når jeg er på 30 meters dyp. Det er nesten mer enn hva vi kan si om meg på overflaten.

sies? så smeller vi det sammen med en porsjon kaker? eller kanskje alfabetisk ikke er så dumt likavel?

Runeedvin
13-11-2005, 08:31
Kaker pa

Runeedvin
13-11-2005, 08:35
Oi, legger in melding fra moben. Ikke å lurt. Skulle bare stemme for kake å 30 meter. Det for holde som oppgave:)

Andreas
13-11-2005, 13:31
For min del - ikke kake på 30 meter - det blir bare kål. Men jeg er innmari god på sushi! Det kan kanskje serveres sammen med dybderusen? Og sist kom litt sushi med opp fra dykket - helt på egenhånd - ikke sant Blippblopp? Nok til en aldri så liten forrett iaffall.

Det med lisseknytting er selvfølgelig for de mer avanserte. Andre kan bruke borrelås, strikk eller knapper. Jeg holder en knapp på lakrissnøre, og det holder med fire velvoksne stearinlyskubber på bursdagskaka. Nok om det!

Men ellers er det bred enighet om at alfabetisert liste er best!

k.o.s.
13-11-2005, 20:05
etter navn eller dykkesidenavn? Fornavn eller etternavn? Kverulering er dykkesidens spesialitet... :P

Runeedvin
13-11-2005, 20:10
Eller etter antall kaker spist på klubbtur?

Actinia
13-11-2005, 20:18
eller postnummer, fødselsår, vekt? (;

Andreas
13-11-2005, 20:47
etter navn eller dykkesidenavn? Fornavn eller etternavn? Kverulering er dykkesidens spesialitet... :P

Kanskje etter hvor mye man kverulerer, da? Da burde jo jeg fremdeles ligge godt an etter anti-padi-stuntet mitt? Og k.o.s lå ikke sååå veldig langt etter hvis jeg ikke husker feil, eller... ? :D

k.o.s.
13-11-2005, 21:01

Kanskje etter hvor mye man kverulerer, da? Da burde jo jeg fremdeles ligge godt an etter anti-padi-stuntet mitt? Og k.o.s lå ikke sååå veldig langt etter hvis jeg ikke husker feil, eller... ? :D

Nei, men kan da for guds skyld aldri være enig! Om man under noen omstendigheter har noe å kommentere som gjør en absolutt til litt relativ! La oss si det sånn, jeg er skjelden enig med meg selv heller :P Det eneste er jeg er enig i akkurat nå, er at jeg (egentlig, når jeg tenker meg om) gir blanke i hvor på listen jeg står.. det er bare det at det diskuteres, og i diskusjonen er det utrolig mange relativiteter. ;D

Andreas
13-11-2005, 21:06

Nei, men kan da for guds skyld aldri være enig! Om man under noen omstendigheter har noe å kommentere som gjør en absolutt til litt relativ! La oss si det sånn, jeg er skjelden enig med meg selv heller :P Det eneste er jeg er enig i akkurat nå, er at jeg (egentlig, når jeg tenker meg om) gir blanke i hvor på listen jeg står.. det er bare det at det diskuteres, og i diskusjonen er det utrolig mange relativiteter. ;D

Jeg er også uenig. Helt uenig! ... Så dermed er vi jo enige. Og fordi vi er enige om at vi ikke er enige, så... Hm... nåja, det er jeg iaffal uenig i!

blippblopp
13-11-2005, 21:43
For min del - ikke kake på 30 meter - det blir bare kål. Men jeg er innmari god på sushi! Det kan kanskje serveres sammen med dybderusen? Og sist kom litt sushi med opp fra dykket - helt på egenhånd - ikke sant Blippblopp? Nok til en aldri så liten forrett iaffall.

så veldig liten, ville den vel ikke blitt - ikke om den hadde blitt fora skikkelig.

Det med lisseknytting er selvfølgelig for de mer avanserte. Andre kan bruke borrelås, strikk eller knapper. Jeg holder en knapp på lakrissnøre, og det holder med fire velvoksne stearinlyskubber på bursdagskaka. Nok om det!

knyta lisser er for puddinger!

Men ellers er det bred enighet om at alfabetisert liste er best!

nåvel - såååå bred er vel enigheten ikke.

ja til nei!
gnore ut av EU!
gnore ut av golfstrømmen!

hepp, hepp!

Thomas Torjusen
15-11-2005, 09:29
Kverulering er dykkesidens spesialitet... :P

Alt som er i denne tråden er OT hentet fra presentasjonstråden av medlemmene i DKTV.

Utsagnet over burde kanskje heller vært:
Kverulering og OT er brukernes spesialitet :D

I denne tråden kan man fortsette å diskutere det viktige temaet om hvordan man skal sortere medlemmslisten .... :) ;D :-X :angel:

/Thomas

Thomas Torjusen
15-11-2005, 09:31
Et forslag som ikke er dukket opp ennå...

Foreslår at den sorteres etter antall ganger man har vært med på turene til Tonepone :D

/Thomas

Johonas
15-11-2005, 09:37
Det hørtes jo ut som en plan! Da blir jo jeg nummer EN!!! pluss at noen får et svare helv... med å oppdatere lista.
Glimrende!!!

Froskemannen
15-11-2005, 11:09
Det var faktisk et godt forslag selv om det betyr at jeg nok havner nederst... :-\\

Mvh Christian

Scubagirl
15-11-2005, 11:12
Det var faktisk et godt forslag selv om det betyr at jeg nok havner nederst... :-\\

Mvh Christian

Teller det at Tone var i Gulen og dykket med oss? ;D Ellers er nok jeg og veeeeeldig langt nede..

Thomas Torjusen
15-11-2005, 11:23
Man kan også ta en som viser hvem som kommer for sent til dykketreffene Frosken. Da kommer du jo høyt opp.... :)

/Thomas

tonepone
15-11-2005, 12:08
Hvem påtar seg ansvaret for å oppdatere listen da??

k.o.s.
15-11-2005, 13:05
Jeg må bare si at det er fryktelig hyggelig at vi har fått en ny tråd med medlmeslistekverulering...

Og tilbake til topic: Kanskje avstemning? Med noen alternativer? så kan medlemmene legge inn en stemme hver. Demokrati!

tonepone
15-11-2005, 13:10
Høres ut som at jeg kan få mye å gjøre da.. Hmmm...

Men kan ikke du legge ut for meg da k.o.s, avstemmning mener jeg?
Tviler ikke på at du har mange gode forslag...

Tone

medic1979
16-11-2005, 21:12
Hei Tone!

Ser det er startet en egen avdeling (avlegger) på vårt vakre vestland.

Forslag; skal det startes en egen avlegger i midt-norge?

Melder meg frivillig som avdelingsleder i DKTV avd. Midt-Norge. :)

Scubagirl
16-11-2005, 22:33
Får vi tittel bak navnet vårt i medlemslisten?

Hilsen fra Distriktslederen på Vestlandet ;) (evt avdelingsleder, vet ikke helt hva som passer best?)

medic1979
16-11-2005, 23:03

tonepone
17-11-2005, 11:21
Har det startet en egen avlegger??

Hvor da?
Det har jeg ikke sett....

Scubagirl
17-11-2005, 18:43
Søkte på stillingen for leeeenge siden, da eg ikke hørte noe innen rimelig tid gikk jeg ut fra at jeg hadde fått stillingen :D
Må jo ha avdelinger for oss som ikke har sjans til å dykke på østlandet i hytt og pine :)

Scubagirl
17-11-2005, 19:48
Her er søknaden min ;) http://www.dykkesiden.com/forum/index.php/topic,23693.msg186798.html#msg186798

Runeedvin
17-11-2005, 20:04
Det er en bra søknad, så jeg stemmer for at den holder.
(Viktig å vise støtte tilfelle jeg trenger noen å dykke med i bergen en gang :) )

tonepone
17-11-2005, 22:27
Oi.. Det hadde jeg faktisk glemt...

Hvordan skal vi dele inn avdelingene da??

Her nede har vi vel Østfold, Oslo, Akershus, Vestfold og Aust Agder i en og samme greie...

Regner med at du har oversikt over ditt område..

Dette er bare helt rått... Telte nettop 42 stk på lista nå..

Tone

Scubagirl
17-11-2005, 22:44
Hordaland, Rogaland, Sogn og Fjordane og Møre og Romsdal er vel mitt ansvar (men hovedområdet mitt er Bergen og omegn og Gulen ;)). Om det blir mange medlemmer herfra så må jeg kanskje ha medhjelpere da ;) Er det forresten noen som er fra disse fylkene i klubben? Må skrike ut så vi får kategorisert dere! 8)

medic1979
17-11-2005, 23:30
Foreslår at jeg kan f.eks ta Sør- og Nordtrøndelag jeg da... Men igjen, bare et forslag fra min side.. :)

Thomas Torjusen
17-11-2005, 23:49
DKTV ruler :)

Gled dere til nest enummer av Dykking som kommer i uke 48. Der har jeg fått sneket inn et innlegg om DKTV :)

/Thomas

medic1979
17-11-2005, 23:52
Glimrende! Er vel den klubben med mest vekst vil jeg tro? :)

blippblopp
18-11-2005, 00:18
Hva med regionskontoret her på Sinsen? Helt glemt? :P

Froskemannen
18-11-2005, 00:25
Er ikke det deg og madammen da?

ChrS

blippblopp
18-11-2005, 00:34
Regna med det - men det ser ut til at hovedkontret nedi sør driver på med noen heftige sammenslåinger, gett. Skal visst ha:

Østfold, Oslo, Akershus, Vestfold og Aust Agder i en og samme greie...

Alt i sentraliserings- og rasjonaliseringspøkelsets ånd, ser det ut til.

Må høre med Sinsendronninga, jeg. :P

~k~

tonepone
18-11-2005, 15:02
Høres ut som en plan det mille og Medic...

Må få laget noen egne tråder på dette da.. Md deltajert info osv?

Andreas
18-11-2005, 16:27
Regna med det - men det ser ut til at hovedkontret nedi sør driver på med noen heftige sammenslåinger, gett. Skal visst ha:

Østfold, Oslo, Akershus, Vestfold og Aust Agder i en og samme greie...

Alt i sentraliserings- og rasjonaliseringspøkelsets ånd, ser det ut til.

Må høre med Sinsendronninga, jeg. :P

~k~

Nå har vi jo allerede en motreaksjon mot denne sentraliseringen og - skal vi si - dette gigantomaniet, da, i form av den nærmest virtuelle dykkeklubben HRUEx - Hot Rod Underwater Exploders. Nå er vel jeg nærmest et virtuelt medlem av DKTV, så hva er vel da mer naturlig enn en virtuell klubb for virtuelle Hot Rodders.

Kanhende dette også hadde vært av interesse for Dykking?

medic1979
18-11-2005, 17:15
http://www.dykkesiden.com/forum/index.php/topic,24191.msg190848/topicseen.html#msg190848

blippblopp
18-11-2005, 19:40

jeg er i hvert fall alvorlig forvirret nå... :)

~k~

Andreas
19-11-2005, 10:32

jeg er i hvert fall alvorlig forvirret nå... :)

~k~

Bra! :D

(...men det var altså litt selvironi som kom til uttrykk ovenfor. Som "hot rodder" er nok jeg ganske ribbet for erfaring, kunnskaper, whatever, så jeg er ikke engang tøff i tryne når det kommer til det. Da er det lettere å barske seg ved tastaturet.)