PDA

View Full Version : Re:Tips dine venner om DYKKESIDEN.

the-spirit
06-09-2002, 11:16
Først må jeg si at sidene her er suverene ;D ;D Har ikke så mange venner som dykker(de jeg har, vet allerede om siden), men har lagt ut linken på news, på den høyskolen jeg går på. Tror kanskje det kan dra litt folk...

The Spirit

Actinia
29-11-2002, 02:28
som moderator skal en dra opp gamle saker, og jeg synes dette var en fin sak å dra opp igjen (:

komodo dragon
30-11-2002, 21:45
Jeg har fått ganske mange til å dykke her ;D Vil ha klistermerker og andre ting som kan limes på vinduer og kompressorer på dykkesenter ved publerte steder. ;D

gjør det vi kan...............

DKD
03-12-2002, 21:58
Jeg som ikke har så mange venner, driver å tipser gode uvenner om siden. Funker det også, men det er klart; kapser, klistremerker etc vil vi gjerne ha (hint hint Thomas (jo da, vi vet hva du har sagt om skaen tidligere)) ::)

/DKD

JET
11-12-2002, 12:06
Thomas: Har du funnet ut om T-Shirts, klistremerker osv ?
Julen nærmer seg jo med stormskritt....

Thomas Torjusen
11-12-2002, 14:34
Hei

Beklager, men jeg har ikke kommet noe lengre i saken. Det ser ut som om det ikke blir myke pakker under treet fra Dykkesiden dette året. :'( :'(

Jeg er likevel ved godt mot og er positiv i troen på at vi snart skal få til noe. Har satt min bedre halvdel på saken, så vi får håpe at det kan ordne seg fortere da.... ;)

BTW: Velkommen tilbake fra eksamensdvalen JET. Håper at alt gikk bra.

/Thomas